recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic PX60 Tør man købe ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic PX60 Tør man købe ?

Besvar Besvar Side  <1 5678>
Forfatter
Besked
troelsit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2006
Status: Offline
Point: 910
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2007 kl. 10:49

Ja, jeg ville også vente på PX70....

Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530
Squeezebox V3
Minipods
Bass-station
Til top
Jasper Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 155
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2007 kl. 10:49
Det kan også sagtens være at det ender med det - men jeg har jo bestilt - og TC mener at de får den hjem i denne uge, og jeg vil så gerne have en fladskærm :)

Men jeg er nok tilbøjelig til at vente nu, eller måske købe en LCD i stedet ....
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2007
Point: 632
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2007 kl. 10:53

Du vil fortryde din utålmodighed, det er jeg sikker på.

Jeg forstår dig godt...tiden går langsomt når man venter.

Men alt godt kommer til den der venter

Til top
Jasper Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2007 kl. 11:58
Ja det er sgu nok rigtigt - måske man skulle vente til efter 21 marts ...
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2007 kl. 12:00
Jeg er også en af de glade ejere. Med designet af PV70 er jeg faktisk glad
for, at jeg ikke ventede.. især med den lave pris jeg fik mit PV60 til.
Til top
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2007
Point: 632
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2007 kl. 12:29

Godt for dig  

Personligt bryder jeg mig ikke om designet på PV60 hvilket er den primære årsag til at jeg venter. Derudover synes jeg det er fornuftigt at vente på en ny model, der stort set koster det samme som den nuværende.

Til top
Jasper Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2007 kl. 14:12
Rent design mæssigt så synes jeg at pv60 ligner noget fra østtyskland - ikke lige det bedste. - indrømmet den er noget pænere uden fod på men stadig ikke helt god.

Jeg ender nok med at vente for er min bestilte skærm ikke kommet hjem til weekenden ja så når jeg det slet ikke inden jeg skal på ferie og så går tiden jo hurtigt :)
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2007 kl. 14:49

Oprindeligt skrevet af troelsit troelsit skrev:

MartinJohansen - du siger du ikke ser slanger.... Har du prøvet at køre den slange-DVD vi fandt i den anden tråd?

Nej jeg har ikke lige fået den lejet.

Men der var en herinde med et PV60 der havde store problemer med Anna Pihl i går aftes - en som jeg også så og med perfekt billede på.

Til top
jasper 1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Januar-2007
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2007 kl. 09:14
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Jamen - det er jo kun dejligt at høre Jasper 1

Men det ændrer jo ligesom ikke rigtigt noget for dem der har plamager eller lilla slanger - deres TV bliver ikke bedre af at dit eller Nexts ikke har nogen problemer. Og der er ingen der siger at problemet findes på alle skærme.

Pointen var at blot fordi der findes folk der har skærme uden problemer, kan man ikke fornægte at der findes andre som har problemer.

Hvis min nabo og jeg ringer til Falck en vintermorgen og siger vores Citroen'er ikke vil starte, giver det ikke meget mening at personen på centralen blot svarer "Min Citroen starter hver gang, så det passer ikke at jeres ikke vil starte, du må have været inde og pille i motorstyringen selv" - eller "Sådan skal det være, det er helt normalt at Citroener ikke starter om morgenen, det må du bare acceptere og lade være at stille urimelige krav" 

jeg er godt klar over at der er nogle der har de problemer jeg siger bare jeg har dem ikke.

Hvorfor vente til imorgen.
Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2007 kl. 10:00
Oprindeligt skrevet af jasper 1 jasper 1 skrev:

Men det ændrer jo ligesom ikke rigtigt noget for dem der har plamager eller lilla slanger - deres TV bliver ikke bedre af at dit eller Nexts ikke har nogen problemer. Og der er ingen der siger at problemet findes på alle skærme.

Pointen var at blot fordi der findes folk der har skærme uden problemer, kan man ikke fornægte at der findes andre som har problemer.

Hvis min nabo og jeg ringer til Falck en vintermorgen og siger vores Citroen'er ikke vil starte, giver det ikke meget mening at personen på centralen blot svarer "Min Citroen starter hver gang, så det passer ikke at jeres ikke vil starte, du må have været inde og pille i motorstyringen selv" - eller "Sådan skal det være, det er helt normalt at Citroener ikke starter om morgenen, det må du bare acceptere og lade være at stille urimelige krav" 

jeg er godt klar over at der er nogle der har de problemer jeg siger bare jeg har dem ikke.

Nogen 37" og 42" har det - andre ikke. 50" har det slet ikke.

Derfor hvis man er uheldig at have fået et med "virus" - kan man jo bare levere det tilbage inden de 14 dage.

Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2007 kl. 12:38
Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

Oprindeligt skrevet af jasper 1 jasper 1 skrev:

Nogen 37" og 42" har det - andre ikke. 50" har det slet ikke.

Derfor hvis man er uheldig at have fået et med "virus" - kan man jo bare levere det tilbage inden de 14 dage.

I følge TC har alle 37" og 42" PV/PX 60/600 problemet. De er tilsyneladende født med denne feature.

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2007 kl. 13:04

Ja - den seneste udmeldning fra Otto, TC så er det slet ikke en fejl, men en kendt og accepteret "feature" hos Panasonic.

En feature som alle 37" og 42" PV/PX 60/600 har

Udfra det er spørgsmålet altså ikke om man kan være heldig eller uheldig med at få et eksemplar der har det eller ikke, men simpelthen nu et spørgsmål om hvorvidt man som køber vil acceptere og leve med denne feature i mere eller mindre udpræget grad med henvisning til skærmens øvrige gode kvaliteter.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top

Besvar Besvar Side  <1 5678>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu