|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Albatros ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() Sendt: 20-April-2007 kl. 22:22 |
|
Hej
|
||
![]() |
||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
|
Hvis ikke det er en skrivefejl på en af dem, så er forskellen denne: Anti-glare fjerner kun reflektioner der kommer fra eksterne kilder som lys og vinduer. Anti-reflective fjerner reflektioner der kommer på begge sider af emnet. Det fjerner reflektioner fra lys/vinduer og på samme tid stopper det noget lys fra indersiden af panelet. Det kan så være specielle frekvenser af lys eller spejling på indersiden af glasset. |
||
![]() |
||
Falcen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
|
||
Med venlig hilsen
Falcen Panasonic TX-P50V10E Panasonic DMP-BD60EG-K Panasonic DMR-EH68 Yamaha YSP-3000 Soundbar |
||
![]() |
||
Falcen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
|
||
Med venlig hilsen
Falcen Panasonic TX-P50V10E Panasonic DMP-BD60EG-K Panasonic DMR-EH68 Yamaha YSP-3000 Soundbar |
||
![]() |
||
Albatros ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
|
Tak for jeres svar. |
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
Måske, men de amerikanske og europæiske modeller er ikke de samme, heller ikke hvad angår anti-glare/anti-reflecting(som jeg ikke har hørt om før). Du skal nok forholde dig til oplysningerne på www.panasonic.dk/viera
|
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
F.Nielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 103 |
![]() |
|
Jeg har hentet min Panasonic TH-50PX700 i dag. |
||
![]() |
||
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
|
Kan du fortælle om frontglasset er i plast eller glas ???? |
||
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
||
![]() |
||
F.Nielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 103 |
![]() |
|
Jeg vil mene frontglasset er i glas pga. underteksten står dobbelt når jeg står indenfor 1 meter fra skærmen. Er det ikke kun ved glas, der kan være dobbelt undertekst? |
||
![]() |
||
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
|
Hmmmm - må hellere en tur ned i søborghus HiFi og checke denne antiglare .... der skal dog ret meget til at udskifte den "gamle" pana .....
|
||
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
||
![]() |
||
ole post ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
![]() |
|
hej. er der nogen der kender prisen på pz 700 i 50" er det ikke modellen med 1920 x 1080p ? mvh ole post |
||
Ole Hansen
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Redigeret af F.Nielsen - 22-April-2007 kl. 12:38 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |