|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Stuffedfrog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Jamen hvis står solen lige på for morgen til aften, så siger det ligesom lidt sig selv Men ja, det er ingenting et par persienner etc. ikke kan klare |
|
![]() |
|
blackknightdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
mht dårligere billede må jeg igen grine har lige nu pz70 ved siden af px70. Den står sku ikke dårligere LAd dog hver med at udtale jer når i ikke har haft skærmen hjemme og teste som mig beo1 Redigeret af blackknightdk - 20-August-2007 kl. 15:39 |
|
![]() |
|
sejensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
Hej blacknightdk Med hensyn til mit oprindelige spørgsmål vil du så mene at du kan se forskel på pz70 og px70 med hensyn til den højere opløsning?? og er det strømforbrug og prisen værd for dig? På forhånd tak. Steffen |
|
![]() |
|
Stuffedfrog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Jeg er stadigvæk ikke enig i at der er "MEGA" genskin på et PX70. Har man bare en nogenlunde mørk stue, så oplever man ikke meget genskin på et PX70. Jeg gør i hvert fald ikke. Og det er da muligt, at folk ikke skal udtale sig om PZ70 når de ikke har haft et PZ70 hjemme. Men måske du skal læse det folk skriver først, før du selv udtaler dig? Jeg har aldrig sagt at PX70 er en bedre skærm end PZ70. PZ70 er Panasonics top notch, så PZ70 burde da meget gerne være et bedre tv. Det jeg skrev, var at anti-glare effekten giver en mat skærm, og efter min mening, giver et dårligere billede - og specielt i dagslys. Tager du et PX70 og et PX700 synes jeg at PX70 har klarere farver, mere dybde og skarphed. Men alle folk har selvfølgelig forskellige meninger, og heldigvis for det
Redigeret af Stuffedfrog - 20-August-2007 kl. 20:05 |
|
![]() |
|
blackknightdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
HEHE ja heldigvis har vi alle en mening*s* tilbage til dig Sejensen en px70 kan man vel få for 9500kr pz70 koster 15.500 kr
for det første er strøm forbruget ikke sååå meget mere end px70 grunden til at den bruger mere strøm er at den skal kunne levere 1920*1080. Jeg synes personlig(var det bedre stuffedfrog For at runde op Jeg synes den er pengene værd men synes du skal tage ud og se dem begge så kan du se hvad du synes står bedst. MVH blackknight |
|
![]() |
|
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
Hvor står der egenligt noget om dette strømforbrug? Som i mit tidligere indlæg har jeg lavet et par målinger. Nu har jeg målt en hvid baggrund i biograf instilling, til at ligge på 358W for min 37px70 og når man kigger på specifikationer bliver der ikke opgivet noget. Det er alligevel lidt strøm den bruger, så hvis PZ bruger dobbelt op, så er det da en del alligevel. Målte også varmen til at være omkring 50grader ved udluftningenhullerne på min px70, så det er jo klart der skal nogle ventilatorer på pz´eren. Men da rigtigt fedt med full HD, hvis man har noget at bruge det til.. Det har jeg nu, men synes nu alligevel mit har et kanon billede. Dog er det da også en væselig god ting med det antirefleksting der snakkes om. nu har jeg ikke set det, men ja der er da et problem på px ved lysindfald. Har i hvertfald ikke fortrudt mit køb til 8000 i elgiganten. og synes det er for meget at give dobbeltop alligevel. Redigeret af Bjarke - 20-August-2007 kl. 22:28 |
|
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
|
![]() |
|
Simon R. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
![]() |
Bjarke, strømforbruget på PZ er opgivet til ca. 75% højere end PX - 42" PX er opgivet til 261watt (det må så være et gennemsnit) på det tyske site, mens PZ700 er opgivet til 494watt! .... Hvis man ikke mener det er "sååå meget mere" ja ok... Så er 35 mio. kr vel heller ikke meget mere end 20 mio.
![]() Mht. dobbelttekst, er det værre på Pana's G10 end deres G8? Har jo selv et PE55 G8 panel nu og der har jeg aldrig oplevet problemet? Men nu har jeg jo bestilt PX70 så om en uges tid ved jeg det selv eheh Redigeret af Simon R. - 20-August-2007 kl. 23:01 |
|
![]() |
|
![]() |
hehehe held og lykke dobbelt tekst er meget slemt
![]() |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Nej - det er ikke værre end på tidligere generationer. Personligt har jeg aldrig oplevet dobbelttekst som et problem på mit PX70. Der er heller aldrig nogen af mine gæster der har nævnt det. |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
hehehe den har vi vist snakket om før
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har heller aldrig været generet af dobbelttekst. Faktisk har jeg slet ikke lagt mærke til det før. Blackknight må være meget uheldig med det PX70 han har fået. Det lider både af MEGA genskin og meget slemt dobbelttekst |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Mht. fullHD vs. 720p så kan du jo prøve den her applet: |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |