|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
HQjben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 583 |
![]() |
|
![]() |
||
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
|
Nej det er 50" LINK
|
||
![]() |
||
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
|
Det må du meget gerne uddybe, Falcen. Jeg forstår ikke, hvordan antal pixels kan påvirke kontrastforholdet. |
||
![]() |
||
Kazper ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
Hvor købte du den henne og hvad gav du for den? Hvordan er billedet og har den fungeret problemfrit for dig? Den har 2 HDMI porte så vidt jeg ved - ved du om de er HDMI1.3? |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12475 |
![]() |
|
Både PX og PZ700 har 3 HDMI porte, hvor én dog sidder foran.
Om de er 1.3 eller ej betyder ikke så meget; kig på hvilke features fjernsynet har. Hvis der ingen HDMI 1.3-krævende features er, har du intet at bruge HDMI 1.3 til. |
||
![]() |
||
Kazper ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
Ok. Jeg troede kun det var PZ750 der ville have 3 HDMI porte men det er jo kun godt nyt. Det virker som et fremragende TV at dømme ud fra udtalelser på nettet fra folk der har det, men ville være dejligt at høre nogen danske erfaringer
![]() |
||
![]() |
||
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
|
hej hvor handlede du kan ikke finde nogen steder de har den hjemme pz700 hilsen agger Redigeret af agger - 04-Juni-2007 kl. 15:35 |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12475 |
![]() |
|
PZ750 ser ud til at være navnet for PZ700 i f.eks. Rusland og USA. Henholdsvis som PZ750R og PZ750U. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hmm. Det tror jeg nu ikke. Jeg ved der findes en PZ700U på markedet i USA og der skulle komme en PZ750U i næste måned. Men derfor kan Panasonic jo sagtens have lavet en "hybrid" model til Europa så vi kun får PZ700E som så måske tager lidt fra begge skærme. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nå, men hvad kan 750 så, som 700 ikke kan? Jeg er såmænd bare nysgerrig.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Som jeg har forstået det fra en jeg kender i USA er de tæt på identiske, men 750U har 3 HDMI porte mens 700U kun har 2, og derudover har den bedre og mere avancerede muligheder for at kalibrere farver og billede. Deuden skulle den have PiP hvilket 700U ikke har.
Men det siger jo naturligvis intet om hvilke modeller Panasonic sender på det europæiske marked. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Som nævnt har PZ700 (og PX700) også 3 HDMI porte.
Bedre og mere avancerede muligheder for at kalibrere farver og billede lyder mere som de professionelle modeller, som hedder noget helt andet. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |