recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic pz700 parallelimport
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic pz700 parallelimport

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Kazper Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2007 kl. 21:38
Nu har manden selv en 50PZ700U og kan tælle at den kun har 2 HDMI porte Men det kan jo godt bare være de amerikanske modeller. Hvor har du din info om de tre HDMI porte fra?

Ang. de ting jeg postede om PZ750U var det hvad han fik at vide da han ringede til Panasonic USA support.

Redigeret af Kazper - 04-Juni-2007 kl. 21:40
Til top
Falcen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-Marts-2007
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2007 kl. 02:05
Oprindeligt skrevet af agger agger skrev:

Oprindeligt skrevet af Falcen Falcen skrev:

hej

easyshopping skriver at dvb-t er parat til dansk brug, så det er garanteret samme maskine du køber i tyskland eller danmark bare forskel på priserne i den store ende.

hilsen agger

Undskyld agger, jeg trykkede forkert på besvar knappen, denne besked var til mgmg

Har lige fået TH-50PZ700E hjem i onsdags i stedet for TH-50PX70,  jeg blev så overrasket over hvor godt skærmen gengiver billedet i forhold til PX70, det er helt vildt.

Det med kontrasten er fordi du har dobbelt så mange pixel i forhold til PX70 og PX700 da PZ700E er en fuld hd skærm

PZ700E den har både antiglare og antireflektive hvad det så står for ved jeg ikke helt præsis, men min skærm er tydeligt mere mat at se på når den ikke er tændt

hej hvor handlede du kan ikke finde nogen steder de har den hjemme pz700

hilsen agger

Jeg forudbestilte den for ca 1 måned siden hos Buddinge Radio, og de fik så kun mit eksemplar sidste Onsdag, og må selv vente på nye PZ'er da der ikke er mange foretninger der har kunne få disse modeller endnu, da de er så nye.

Man kan ikke en  gang se noget om dem på Panasonic hjemmeside, den er ikke blevet opdateret endnu, måske fordi de ikke endnu har kunne levere disse modeller i fuldt omfang

Min Pris for 50 " var 29.995 kr. men i forhold til PX70 & PX700 modellerne, følger der mærkværdigvis ikke fod med, det er ekstra udstyr og jeg har hørt at foden koster mellem 1395 kr. og 1700 kr. , afhængig af om det er en drejefod eller en stationær fod, og den kan fås som mat sort eller som (Pianolak) blank også sort som panelet

Her er så min sidste kommentar angående billed kvaliteten

Jeg bliver mere og mere overrasket over hvor stor detaljerigdom der er på denne model, i forhold til Px70 den banker den med mile skridt den er simpelthen så suveren.

Desværre har jeg pt ikke mulighed for at sende et foto,da jeg ikke ejer et digitalkamera endnu

Redigeret af Falcen - 08-Juni-2007 kl. 02:09
Med venlig hilsen
Falcen

Panasonic TX-P50V10E
Panasonic DMP-BD60EG-K
Panasonic DMR-EH68
Yamaha YSP-3000 Soundbar
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12475
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2007 kl. 02:35
Oprindeligt skrevet af Kazper Kazper skrev:

Nu har manden selv en 50PZ700U og kan tælle at den kun har 2 HDMI porte Men det kan jo godt bare være de amerikanske modeller. Hvor har du din info om de tre HDMI porte fra?

Ang. de ting jeg postede om PZ750U var det hvad han fik at vide da han ringede til Panasonic USA support.

De amerikanske modeller er aldrig helt lig de europæiske. Så det kan da være at PZ750 er 700, bare med en ekstra HDMI-indgang og lidt andet gøjl. Jeg tvivler stadigvæk oprigtigt på, at der skulle være forskel i billedegenskaberne.

Faktum er, at de europæiske 700-modeller, både PX og PZ, har tré HDMI-indgange. Informationen har jeg fra steder som f.eks. Panasonics egne hjemmesider. F.eks. den danske og den engelske.
Til top
Kazper Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Juni-2007
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2007 kl. 21:02
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

De amerikanske modeller er aldrig helt lig de europæiske. Så det kan da være at PZ750 er 700, bare med en ekstra HDMI-indgang og lidt andet gøjl. Jeg tvivler stadigvæk oprigtigt på, at der skulle være forskel i billedegenskaberne.

Nej regner heller ikke med de er det samme, men indtil der kommer håndfast information om de europæiske modeller var det jo det bedste at holde sig til. Eftersom 750U først er i butikkerne i August "over there" er alting også lidt fuzzy omkring detaljerne, så var bare for at bringe tingene op.

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Faktum er, at de europæiske 700-modeller, både PX og PZ, har tré HDMI-indgange. Informationen har jeg fra steder som f.eks. Panasonics egne hjemmesider. F.eks. den danske og den engelske.

Jeg kunne ikke finde nogen informationer om PZ modellerne på den danske Panasonic side, men jeg fandt ganske vist den på den engelske - der havde jeg ellers kigget for nogen dage siden uden held Og der står det jo sort på hvidt at den har 3 HDMI porte så det må vist afgøre det Tusind tak for info'en.
Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Maj-2005
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2007 kl. 23:42

hej

easyshopping skriver at dvb-t er parat til dansk brug, så det er garanteret samme maskine du køber i tyskland eller danmark bare forskel på priserne i den store ende.

hilsen agger

Undskyld agger, jeg trykkede forkert på besvar knappen, denne besked var til mgmg

Har lige fået TH-50PZ700E hjem i onsdags i stedet for TH-50PX70,  jeg blev så overrasket over hvor godt skærmen gengiver billedet i forhold til PX70, det er helt vildt.

Det med kontrasten er fordi du har dobbelt så mange pixel i forhold til PX70 og PX700 da PZ700E er en fuld hd skærm

PZ700E den har både antiglare og antireflektive hvad det så står for ved jeg ikke helt præsis, men min skærm er tydeligt mere mat at se på når den ikke er tændt

hilsen agger

Jeg forudbestilte den for ca 1 måned siden hos Buddinge Radio, og de fik så kun mit eksemplar sidste Onsdag, og må selv vente på nye PZ'er da der ikke er mange foretninger der har kunne få disse modeller endnu, da de er så nye.

Man kan ikke en  gang se noget om dem på Panasonic hjemmeside, den er ikke blevet opdateret endnu, måske fordi de ikke endnu har kunne levere disse modeller i fuldt omfang

Min Pris for 50 " var 29.995 kr. men i forhold til PX70 & PX700 modellerne, følger der mærkværdigvis ikke fod med, det er ekstra udstyr og jeg har hørt at foden koster mellem 1395 kr. og 1700 kr. , afhængig af om det er en drejefod eller en stationær fod, og den kan fås som mat sort eller som (Pianolak) blank også sort som panelet

Jeg bliver mere og mere overrasket over hvor stor detaljerigdom der er på denne model, i forhold til Px70 den banker den med mile skridt den er simpelthen så suveren.

Desværre har jeg pt ikke mulighed for at sende et foto,da jeg ikke ejer et digitalkamera endnu

hej igen

tak for svar nu syntes jeg der er nogle der siger den kun har 2 hdmi men den har da 3 en i front og 2 i bag er det ikke rigtig.

hilsen agger

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12475
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2007 kl. 02:12
Jow.
Til top
Falcen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-Marts-2007
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2007 kl. 03:10

hej

hilsen agger

hilsen agger

hej igen

tak for svar nu syntes jeg der er nogle der siger den kun har 2 hdmi men den har da 3 en i front og 2 i bag er det ikke rigtig.

hilsen agger

Ja den har en hdmi i front og to bagpå, samt tre scartstik hvor to er rgb og en component ingang

Med venlig hilsen
Falcen

Panasonic TX-P50V10E
Panasonic DMP-BD60EG-K
Panasonic DMR-EH68
Yamaha YSP-3000 Soundbar
Til top
Petergemma Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 141
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2007 kl. 16:44
Oprindeligt skrevet af mgmg mgmg skrev:

Hvormeget skal man lægge i denne forskel i specs mellem PZ700 og PX700/70:

Kontrast: 1:5000 mod 1:10000

Overraskende at topmodellen har dårligere kontrast.

Jeg undrede mig meget over dette, og talte derfor med et Panasonic center i dag. Han sagde at de reelt har samme kontrast, men da PZ har dobbelt så mange pixels som et PX giver det 1:5000 istedet for 1:10000. Visuelt skulle kontrasten være helt ens på de to modeller.

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu