|
Panasonic S52 og 5.1 surround? |
Besvar |
Forfatter | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
steger
Super bruger Oprettet: 26-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Emne: Panasonic S52 og 5.1 surround? Sendt: 28-September-2006 kl. 21:27 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja, undskyld de mange og måske dumme spørgsmål - men jeg er helt grøn ang. det her... Jeg har kun et panasonic th 37pv60 tv + pioneer s610 5.1 surround system, men seperat INGEN reciever eller andet (endnu). Surround anlæg link Hvis jeg køber en dvd afspiller skal den kunne spille lyden digitalt over hdmi og direkte til højtalerne. Kan pana s52 det?? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Sendt: 28-September-2006 kl. 21:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nej da. Det kræver naturligvis en 5.1 forstærker. |
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
steger
Super bruger Oprettet: 26-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Sendt: 29-September-2006 kl. 12:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ok, tak for svaret...
|
Maggerholm
Guld medlem Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
Sendt: 29-September-2006 kl. 20:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dit EDBpriser link giver mig blot en Telmore reklame.
Jeg ved derfor ikke lige hvad den dersens Pioneer er for en, men jeg gætter på det er en form for kombianlæg. DEr er ofte en indbygget forstærker i, og nu hvor du nævner noget om surround forbundet direkte til højttalerne, gætter jeg på at det er sådan din nuværende "afspiller/recorder elelr hvad der nu følger med S610 er tilsluttet. Jeg skyder derfor på at der er en form for indbygger surroundforstærker i den aktive sub , og du derfor godt kan tilslutte noget dertil digitalt, forudsat der er en ledig digital indgang. Men som du kan høre er der en del gæt involveret, og for at eliminere dem, kunne det være rart med et link til det pågældende anlæg (gerne fra pioneers side). Mvh Michael |
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
Radiomanden
Sendt: 29-September-2006 kl. 20:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Det er dette system der tales om, og det kræver jo en forstærker for at kunne bruges. |
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
steger
Sendt: 01-Oktober-2006 kl. 13:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja, hifipriser har åbenbart fjernet - systemet i mellem tiden og lagt den nye 2'er ind i stedet. Gider ikke rette link pga. svaret... :D Men har lige modtaget det og mit pana 37th60e opg negge dele ser viiildt fede ud - men har ikke set nogen af dem i aktion. |
steger
Sendt: 01-Oktober-2006 kl. 13:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hvilken reciever skal jeg have og den skal meget gerne være billig... 3-3500 max. :(
|
Radiomanden
Sendt: 01-Oktober-2006 kl. 13:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Panasonic SA-HE 40. Kan købes for Ca. Kr. 2000.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |