recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic S53 eller Samsung HD870/1080P7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic S53 eller Samsung HD870/1080P7

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Don Miguel Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-November-2007
Status: Offline
Point: 131
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic S53 eller Samsung HD870/1080P7
    Sendt: 20-November-2007 kl. 19:22

Hej.

Jeg er ny hos recordere.dk

Jeg har tre DVD-afspillere i kikkerten. 1 fra Panasonic og 2 fra Samsung:

Panasonic S53

Samsung HD870

Samsung 1080P7

Mit spørgsmål er: Hvilke af de tre er den bedste? Jeg har en 40" Samsung LE40MD87 fladskærms-tv.

Jeg spekulerer om jeg vil få noget ud af Samsung 1080P7 på min tv, da den har 1080p upscale. Vil jeg kunne se markant forbedring af billedet ved at bruge 1080p?

Hvad med Panasonic S53 eller Samsung HD870?

Nogen, der fornylig har købt Samsung HD870 eller Samsung 1080P7 og fået den hacket, så den er kodefri?

Panasonic har jeg altid været godt tilfreds med, og S53 kan købes kodefri.

Håber på hjælp.

Hilsen

Don Miguel

Til top
micker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 356
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2007 kl. 20:05
Hej. Jeg stod og skulle vælge imellem HD870 og 1080P7 da jeg skulle købe mit pana plasma (jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg ikke tænkte på S53).

Mit TV kan vise 1080P selvom panelet ikke er et 1080P panal. Dog valgte jeg HD870 pga. at DVD jo ligger i noget der ligner 576P (så hut jeg hvisker), derfor er der ingen grund til at betale ekstra for en højere opskalering når den skaler der ligger i tv'et er i den gode ende.

Men jeg kører 720P på min samsung, og billedet står virkelig flot. Jeg tror ikke der findes en maskine der kan give bedre billede til de penge (eller  lidt flere penge for den sags skyld). En forhandler fortalte mig at HD870 gav bedre billede end deres Linn afspiller til over 20.000 kr.

Dertil skal det siges at betjeningen og hastigheden af maskinen er tæt på usselt. Og jeg tror jeg har købt mit sidste Samsung produkt. Hvis man kan leve med at fjernbetjeningen reagere elendigt er det en rigtig god maskine til de penge.
Panasonic TH42PX70

Denon / B&W 800 bio

PS3
Til top
Don Miguel Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-November-2007
Point: 131
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2007 kl. 21:37

Tak for svar, Micker.

Mener du, at Panasonic S53 er bedre end de to Samsung modeller, når du ikke tænkte på det?

Hvad ved du om Panasonic S53? Giver den ligeså godt billede som Samsung DVD HD870? Og har du fået den gjort kodefri?

Jeg er interesseret i Panasonic S53, da jeg altid har været tilfreds med mine Panasonic DVD-afspillere, og så kan den også fås kodefri, som er vigtigt for mig.

Flere har sagt, at man skulle holde sig fra Samsung DVD-afspillere - flere forskellige forklaringer osv...

Desuden tøver jeg med at købe Samsung DVD-afspillere, da jeg ikke ved om jeg vil få en med opdateret firmware så jeg ikke kan gøre den kodefri med fjernbetjeningen - derfor Panasonic S53.

Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2007 kl. 01:29
Jeg har umiddelbart ikke den store fidus til samsungs maskineri. Deres HDD recordere er heller ikke noget at råbe hurra for...
Derfor ville jeg tilhver en tid vælge Pana. Men ville dog så gå et nr. op og tage S99 eller S100, da de de-intelacer PAL MEGET bedre, og du dermed får et super billede fra DVD. Jeg har set nogle eksempler hvor dvd står rigtig godt... Næsten på højde med en slave HD afspiller...

Med venlig hilsen
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu