|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9444 |
![]() |
Kik på billede 3 i denne link så kan du se hvordan det kan se ud med lidt lys. Her har jeg endag enablet skyggerne i TV'et, for at dæmpe på reflekserne. Men kik evt efter den nye pana Z700, den skulle muligvis kunne dæmpe genskin.
|
|
![]() |
|
Bechman ![]() Redaktionen ![]() ![]() Recordere.dk Teamet Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
ja det kan jeg godt se kan være lidt et problem, men på den anden side så er det svært at se noget uanset hvilket tv man har, hvis lyset står direkte ind på tv´et. Derudover ser fjernsynet utrolig lækkert ud synes jeg. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9444 |
![]() |
Ja et meget lækkert tv, kan klart anbefales hvis det kunne fås uden skygger.. På mit billede er der intet sol-lys ind i billedet. Lyset kommer ind på væggen bag ved sofaen..
|
|
![]() |
|
Bechman ![]() Redaktionen ![]() ![]() Recordere.dk Teamet Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
nu bliver jeg da lige i tvivl. Kører TH-42PX70 i 1080p? Synes der står 720p på nogle sites?? 1080 er et MUST, eller beholder jeg bare det jeg har som kører 720p. |
|
![]() |
|
jb17j ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
![]() |
hej det kan modtage 1080p men ned skaler til 720p hvis jeg har forstået det korekt mvh Jan b |
|
Mvh Jan B
|
|
![]() |
|
petite_machine ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
PX70 kan modtage 1080p, men så vidt jeg har forstået det, scaleres det ned, så det passer med panelets 720p opløsning. De første plasma der kan vise 1080p kommer vidst her engang til sommer. Læs evt: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1180&zoneid=5 |
|
![]() |
|
![]() |
ok så er det slet ikke interessant for mig, da jeg er ude efter et der kan køre 1080p (pga PS3-spil samt Blu-ray) Jeg forstår det også som at den modtager og skalerer ned. |
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Så skal du vente på PZ700 modellen. Den kan det. m.v.h. |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej Bechman - problemet er jo blot, at du skal op i langt større tv-skærme (65´og over)for overhovedet at kunne se forskel ved 1080p.
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
jb17j ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
![]() |
du skal over 50 tomme for at kunne se det, og side en meter fra ca, men det er der hvis mange meninger om.
|
|
Mvh Jan B
|
|
![]() |
|
![]() |
og gælder det også for lcd-skærme, at forskellen på 720p og 1080p er minimal (hvis altså vi taler 32-42")?
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Ja, det gælder også for LCD
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |