recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic SC-PT850
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic SC-PT850

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stuffedfrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic SC-PT850
    Sendt: 01-August-2007 kl. 18:02

Jeg har lige bestilt et Panasonic 42PX70E. Nu vil jeg også have lidt lyd med

Jeg har en stue som kun er på ca. 25m2. Så der er vel næppe behov for det helt vilde? Jeg skal jo også tænke på naboerne

Jeg har overvejet at købe dette surround anlæg:

http://www.totaltv.dk/piz.asp?id=4186&aID=14658

Er der nogen som kan anbefale dette "nybegynder" anlæg eller tilsvarende?

Tak på forhånd.

Til top
CSN Teknik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 20-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2007 kl. 00:06

Ja du får det hele for 4000kr. Men du må ikke have de store krav til lyden, for så bliver du skuffet, du skal heller ikke forvente at sætte en cd på, og sidde og nyde musiken i stereo, for der falder de kombi anlæg igennem med et brag.

God detalieret biograf lyd kan godt koste en del, men igen tag forbi din lokale el giganten de har en masse af de små kombi anlæg og bed dem om at sætte en musik cd på og skru lidt op. Jeg ved godt du nok primært vil bruge det til lidt biolyd, men det må da være nemmest at have et anlæg man kan bruge til biolyd, og samtidig høre musik på.

Er du brændt varm på et kombianlæg efter din lytte tur i el kvabben, så hob på evt. det anlæg du linkede til, men hvis ikke så kom med dit max. budget så kan vi nok råde dig lidt mere til god lyd

Mvh.Christian

CSN Teknik

Integra.Elac.Velodyne.MKSound.KEF.CSN CustomCables.
Til top
Stuffedfrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2007 kl. 09:24

Hehe, i de  sidste 4 år eller lign. har jeg haft et Philips LX 600 som jeg egentligt synes lyder okay. Så jeg tror jeg springer på det Panasonic anlæg, det kan i hvert fald kun være klart bedre.

Jeg havde dog overvejet dette her anlæg http://avantix.dk/catalog/product_info.php?cPath=27_58&p roducts_id=1165

Men der hører ikke dvd afspiller til, og så tror jeg også at 8 højtalere lige er en tand for meget til en 25m2 stue

Til top
CSN Teknik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 20-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2007 kl. 09:52
8 højtalere er ikke for meget hvis du vil have 7.1 lyd, som er fremtidens lyd til hjemmebiogrefen
Mvh.Christian

CSN Teknik

Integra.Elac.Velodyne.MKSound.KEF.CSN CustomCables.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu