|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
andersnees ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 03-April-2008 kl. 14:38 |
Er det noget der dur. Det skal helst være fra panasonic da jeg har px70. Pris: 4500kr. Link: http://www.panasoniccenter.dk/produkter/surround/systemer/sc -pt860.htm |
|
![]() |
|
andersnees ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Slet ingen der kender den? |
|
![]() |
|
rtoustrup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2008 Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Hej Anders
Vi har et stående hos os i butikken, det er da et lækkert sæt til prisen, det må jeg sige. Hvis ikke du ønsker de store stander højtalere er SC-PT560 et alternativ. Lyden er god i forhold til andre kompakte sæt vi har haft igennem, det nye Sobwoofer design synes jeg giver en bedre bass lyd, men det er vel en smags sag. Ipod docken på disse modeller er en rigtig fed feature. Viera Link til dit fjernsyn også kører du med 1 fjernbetjening :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |