|
Panasonic ST50 VS GT50 VS VT50 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
hc1996 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har lige købt 50ST50 og er yderst tilfreds med billedkvalitet, betjening, design osv.
(Ellers havde jeg vel ikke købt det) ;-) Og vurderede at prisforskellen til de efterfølgende modeller var for stor i forhold til det jeg havde brug for både m.h.t billedkvalitet og funktioner og design. Kan iøvrigt anbefale http://www.ppradio.dk/panasonic/billed/plasma-2012.html hvis man bor i Østjylland. Superservice og billig levering til døren...
|
|
![]() |
|
chico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
Nu ved jeg ikke hvad Apple TV indbærer, men hvis man ikke har behov for tunerne i vt50Y kan man jo vælge vt50E - det er noget billigere.
|
|
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
|
|
![]() |
|
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
Hej,
var i Hifiklubben (frederiksberg) og de har 50ST50, 51E8005 (2012 plasma) og 50Vt50 stående trip, trap, træsko. Alle 3 fine TV og i mine halvskæve øjne (er ikke en ørn) alle 3 super duper fino pingvino. I en blindtest vil jeg have svært ved at udpege det bedste TV, og meget langt hen af vejen tror jeg det vil være smag og behag. Min kommentar til sælger var at de ikke ville sælge mange 50VT50 når 50ST50 stod så flot ved sidden af. Forskel i pris er ca. 9k mod 17k...............og så meget bedre er VT bare ikke! Jeg synes så lige at 50 tommer er for lidt og kiggede nu især på 55ST50 som er også er udstillet! Den er jeg godt nok forelsket i, men måske er den også for stor. Så min overvejelse er lidt 55ST50 mod sidste års model fra samsung 51D7000 til 8000 kr.hvorved jeg spare 6000kr......det er jo også lidt :-)
Redigeret af kbaggen - 21-Juni-2012 kl. 14:31 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |