|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() Sendt: 25-December-2008 kl. 21:09 |
Heey jeg har fået lidt penge her i julen og jeg er ved at flytte i hus så nu vil der være plads til surround, men da ikke har råd eller forstand på instilling ag alle ting, har jeg kigget på panasonics færdige sæt.
jeg kigger på Panasonic SC-PT560EG-K og Panasonic SC-PT860EG-K jeg har fundet den første 1000kr billigere i tyskland på den tyske kelkoo side, men jeg kan ikke finde ud af om de sender til dansmark, så ville høreom der er nogen der kender en tysk side med gode priser, som har et af disse systemer og sender til danmark. |
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() |
Prøv at søge på disse sites, næsten alle netshops i DE, sender til DK
http://www.guenstiger.de/gt/main.asp Redigeret af Benny From - 26-December-2008 kl. 10:42 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |