recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TH 37 PV60E.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic TH 37 PV60E.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Demonite Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2006 kl. 18:57
Oprindeligt skrevet af Lance52 Lance52 skrev:

Ja det er rigtigt men den digital tuner er ikke optimal til det danske marked så vidt jeg har hørt. Det er med hensyn til danske undertekster. Det bruges jo ikke i tyskland. 

Jeg har selv et Pana TH-50PX600 med DVB-T tuner. Den virker fremragende med danske undertekster.
Til top
Timo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Juli-2006
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2006 kl. 19:51

Hejsa

Tak for alle svar.

Lige to korte spørgsmål mere.

1: Nogen steder står der Panasonic PV60E og andre bare Pv60- altså uden E. Er der nogen forskel eller hvad?

2: Hvilke forretninger finder jeg mon PV60E her i København? Jeg vil jo ud og se det live, inden jeg kan bestemme mig. Så kan jeg jo altid købe det i Tyskland evt.

PÅ forhånd tak

Timo

Til top
pmk69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Oktober-2003
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2006 kl. 20:33
Oprindeligt skrevet af Timo Timo skrev:

2: Hvilke forretninger finder jeg mon PV60E her i København? Jeg vil jo ud og se det live, inden jeg kan bestemme mig. Så kan jeg jo altid købe det i Tyskland evt.

Forhåbentlig er den udtalelse bare et udslag af god værkstedshumor.
Jeg synes det er amoralsk at lade et TV demonstrere et sted hvor man på forhånd har bestemt sig for ikke at købe.
- men den holdning er jeg nok ene om. Måske er jeg bare lidt gammeldags indstillet.

PS. Jeg har set din smiley - men hvordan skal den tolkes?

Mvh
Per Michael Knudsen

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2006 kl. 20:58
Måske er jeg bare lidt gammeldags indstillet.

Ja,måske!
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
Timo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Juli-2006
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2006 kl. 21:42
Oprindeligt skrevet af pmk69 pmk69 skrev:

Oprindeligt skrevet af Timo Timo skrev:

Forhåbentlig er den udtalelse bare et udslag af god værkstedshumor.
Jeg synes det er amoralsk at lade et TV demonstrere et sted hvor man på forhånd har bestemt sig for ikke at købe.
- men den holdning er jeg nok ene om. Måske er jeg bare lidt gammeldags indstillet.

PS. Jeg har set din smiley - men hvordan skal den tolkes?

Mvh
Per Michael Knudsen

Hej

Ja det var nu bare ment som humor. Jeg har faktisk overhovedet ikke bestemt mig for hvilket sted det skal købes. Jeg har bare brug for at finde et sted nu hvor den kan demonstreres.

Så kommer jeg til pris bagefter. Men jeg er da samtidig bevidst om prisen og ønsker selvfølgelig at købe så fordelagtigt som muligt.

M.h.t. til Tyskland, så har jeg sku ikke nerver til at bestille der fra. Jeg kunne faktisk godt forstille mig at handle hos Tape connection i århus. Jeg har hørt meget godt om dem her inde, og de ser ud til at have en god pris.

Hilsen

Timo

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu