|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Freddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-November-2005 Status: Offline Point: 181 |
![]() Sendt: 01-November-2005 kl. 11:18 |
Hej med jer, Jeg har forelsket mig i Panasonic TH 37PV500'en og har fundet den til 22-23.000...jeg er dog lidt i tvivl om, hvad forskellen mellem Panasonic TH 37PV500 & Panasonic TH 37PV500E er... Hvad betyder det sidste "E"? Er der nogen der ved det? / Frederik |
|
![]() |
|
Freddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-November-2005 Status: Offline Point: 181 |
![]() |
Jeg har lige snakket med en sælger fra www.digital4all.dk der mente at det var fordi det er en europæisk model? Hvordan lyder det? Er der i øvrigt nogen der har erfaringer med den forretning - de er umiddelbart de billigste og så vidt jeg kan se er der returret...just in case! / Freddy |
|
![]() |
|
Bent M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 496 |
![]() |
Hej Frederik. Jeg kender ikke forretningen, jeg har heller ikke hørt om der er flere modeller af PV500'eren, Men jeg har PV500 i 42" og er super tilfreds med det, et knaldgodt TV, der er ellers ikke langt op til 42 " rent prismæssigt, jeg gav ca 27000 hos en Dansk forhandler for PV500 42" men det var leveret på adressen, inlc vægbeslag Antenne kabel, HF tætte stik, opsat, Justeret, og et scart kabel. ps: i prisen var også incl en længde halvrundt kabel skinne til at skjule kabler osv når det hænger på væggen.. Redigeret af Bent M |
|
Mvh
Bent M Sony RDR HX1010 |
|
![]() |
|
Corleone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2005 Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Hej Bent Vil du ud med hvilken forhandler det var? For det lyder som en rigtig god service, og noget jeg kunne være interesseret i. Martin |
|
![]() |
|
Bent M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 496 |
![]() |
Har sendt en PB. Men ellers var det kt radio i Odense....
|
|
Mvh
Bent M Sony RDR HX1010 |
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg besluttet mig for den Panasonic TH-37 PV500 - den står til ca. 19.500 inkl. levering fra www.digital4all.dk. Er der nogen af jer der ved hvor man kan se den i Københavns området? Jeg ville gerne lige se om det står så godt som man siger! Tak for al hjælp! / Freddy |
|
![]() |
|
ALCH ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() |
Jeg kan da anbefale KT Radio på Vesterbrogade.
Der kan du sikkert få det til samme pris :) De har god service, er til at handle med og du får varen i butikken :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |