recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TH 42PX71
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic TH 42PX71

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
MzChosen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 112
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2007 kl. 19:12
he he nice. jeg kan ikke finde nogen digitale kanaler via min antenne,men analog kan jeg godt . nogen der ved hvorfor ? gør det noget man har skarpheden på 50% angående burn ins?

Redigeret af MzChosen - 15-Maj-2007 kl. 19:25
Til top
petite_machine Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Marts-2007
Point: 242
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2007 kl. 19:33

Jeg har ikke brugt nogen break-in dvd, bare skruet indstillingerne ned til et fornuftigt niveau, og så brugt tv'et helt normalt.

Og jeg har ikke set skyggen af burn in eller retation. Så hvis du ikke har et speedometer nede i hjørnet i 6 timer i træk den første dag, eller ser den samme tv-station i 10 timer, så sker der sku ikke noget ved at se en masse dejlig tv

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12449
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2007 kl. 19:37
Oprindeligt skrevet af MzChosen MzChosen skrev:

gør det noget man har skarpheden på 50% angående burn ins?

Det gør nok ikke så meget mht. burn-in, men skarphed skal ned på 0 eller 1 for optimal billedkvalitet. Ved 2 og 3 smider du bare detaljer lige ud af vinduet, i bytte for en falsk skarphed.
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Maj-2006
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2007 kl. 19:43
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Oprindeligt skrevet af MzChosen MzChosen skrev:

nååå ja det er rigtigt. var lige bange for jeg havde gjordt noget forkert :0] hvor l?nge skal jeg køre den dvd ?

Jeg vil sige at en skærm vel er kørt ind efter ca. 150-200 timers drift samlet set.. så kan du selv regne det ud afhængig af hvormeget du kører dvden + din alm tvkigning...

Jeg har selv kørt dvden hver dag en 4-6 timer i lidt over en uge nu.. men der er delte meninger om hvorlænge... og nogle mener det er helt unødvendigt... men det skader ihvertfald ikke (bare du sikrer dig den kører ved fuld skærm)

Under produktionen kommer plasma panelerne ind i små kamre i mange timer mens de er tændt, så det burde ikke være så nødvendigt :)

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu