recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TH-37PV71F
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic TH-37PV71F

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jensen Danmark Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Juni-2007
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic TH-37PV71F
    Sendt: 05-Juni-2007 kl. 18:05
Jeg har efter meget lang tids søgen (blandt andet i dette fremragende forum )fundet det tv jeg skal have i min stue (tror jeg nok).
Valget er faldet på et Panasonic TH-37PV71F og jeg har tænkt mig at bestille det i tyskland.

Jeg vil så gerne høre jeres mening angående mit valg da jeg er meget grøn indenfor fladskærme.

Kan jeg købe bedre tv til samme pris? (lige nu fundet til ca 1020 euro i Tyskland)
Skulle jeg hellere have valgt LCD?

Det skal lige siges at det næsten udelukkende skal bruges til at se tv og dvd på.
Og Det skal være 37".
Desuden har jeg TDC kabel-tv.

På forhånd tak.
Johnni Jensen.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40545
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2007 kl. 18:14

Så har du gjort det helt rigtige valg, da du med kabelTV ikke har brug for Digital Tuner, og du får et billede der er en god del bedre end på et LCD til samme pris. Med en Digital kilde (DVD eller Selector) får du et Suverent billede. Husk at køre det ind først. Ca 200 Timer med denne indstilling inden den endelige justering.  

Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top
Jensen Danmark Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Juni-2007
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2007 kl. 15:36
Mange tak. Jeg har nu også været i nogle butikker og se forskellige tv, og er kun blevet bekræftet i mit valg. Så skal det bare bestilles
Til top
dikki Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-April-2007
Sted: Denmark
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2007 kl. 15:39
Dejligt valg har selv 42px70 og er rigtig godt tilfreds.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu