|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
cjandersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-August-2008 Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 02-August-2008 kl. 11:52 |
|
Er der nogle der kan hjælpe mig ? Jeg har lige købt dette fede Tv , men jeg kan ikke forstå at jeg ikke kan få det til at starte sådan at det starter med Hdmi 1 indgangen istedet for AV 1 , det er lidt irreterende at man skal ind og skifte det om hvergang, ellers syntes jeg det er et rigtig fedt tv |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6286 |
![]() |
|
Hej og velkommen til recordere.dk MVH |
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
Brivani ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
|
[QUOTE=hopgreve]
Hej og velkommen til recordere.dk MVH Det virker på PZ85 |
||
Brian Nielsen
Panasonic TH-42PZ85E / Panasonic SA-XR59 / Zaptor Motorola |
||
![]() |
||
cjandersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-August-2008 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
Det har jeg prøvet nu , men bliver ved med at starte med dvb |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6286 |
![]() |
|
Er din dvd tændt? , for så må det være styre spændingen fra denne der får dit tv til at vælge AV1.... MVH |
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu har jeg prøvet at tage strømmen fra Dvd´en det hjalp ikke Der stå følgenden når jeg går ud af den menu: Hotel Mode - off Intial input - HDMI 1 Intial Pos - off Intial Vol level -0 Max Vol level - 63 Buttom lock - off Remote lock - off og stadig starter det op med dvb av1 |
||
![]() |
||
dataho ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2008 Status: Offline Point: 151 |
![]() |
|
Hotel Mode - skal sættes til on
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det var lige det der sku til Tak for det nu virker det |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |