recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - panasonic th42 pz85 ea  blæserstøj
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketpanasonic th42 pz85 ea blæserstøj

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
dannielsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2009 kl. 19:36
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af dannielsen dannielsen skrev:

okay  var i butikken og lytte til andre modeller fra panasonic, og de støjede overhovedet ikke i forhold til den...

vi fik den til rep og de sgade den ikke støjer mere end normalt  men at det  kunne være vores stue der var for" lydt" , men det synes vi nu godt nok ikke i forhold til andres stuer....

så nu skal vi prøve at hænge den 80mm  fra væggen for at se om det hjælper...(blev også foreslået at sætte en hylde op henover tv;et  smart ikke  )

grunden til at jeg spørger herinde ,er at jeg kan se at flere  brugere herinde betegner pz85 ,som et af de mere støjende!!!

så ville lige høre hvad i mener.

Expert  har dog sgat at hvis det ikke hjælper, vil de gerne hjælpe med en anden løsning.

Nu har du så ved "selvlyt" konstateret at andre Pana'er larmer mindre. Så ville jeg ikke lade mig nøjes med deres bortforklaringer. Dog er det sikkert en god idé at prøve med større afstand til væggen, om ikke andet for at der er bedre luft flow. Har selv et beslag fra Harald Nyborg der fylder 7,5 cm.

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2009 kl. 19:41

har lige fået det retur  og har stilt det 20 cm fra vægen, man kan altså stadid høre det på 4 5 meters afstand, med lyden på nul.. og man kan fornemme noget i baggrunden med lyden på kvart!!

ved ikke helt om det måske er noget man vænner sig til ,at overhøre.. hvad er jeres erfaring??

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2009 kl. 19:46

vi fik det retur idag ,har stillet det 20 cm fra væggen, stadig en ret tydelig summen , med lyden på nul ,og et eller andet i baggrunden med kvart lyd!!

Er det evt noget man vænner sig til?? hvad er jeres erfaring?

Til top
hsj999 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Marts-2009
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2009 kl. 21:50

Vi købte et pz-86FV i Sverige hos Mediamarkt - og havde nøjagtig samme problem. Blæserne støjede så meget, så vi valgte at returnere tv'et, selvom det kostede 2xbroafgift Vi nåede ikke at hænge det op på væggen, så det var ikke det, der var problemet for os.

Har nu købt et et X10 i DK - fint TV - og der er ingen blæsere i den gamle PX eller de nye X modeller. I alle full-hd modellerne som G10 er der blæsere.

Hvis du har mulighed for at returnere, ville jeg gøre det.

Til top
GAL1950 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2009 kl. 17:46
Oprindeligt skrevet af hsj999 hsj999 skrev:

Vi købte et pz-86FV i Sverige hos Mediamarkt - og havde nøjagtig samme problem. Blæserne støjede så meget, så vi valgte at returnere tv'et, selvom det kostede 2xbroafgift Vi nåede ikke at hænge det op på væggen, så det var ikke det, der var problemet for os.

Har nu købt et et X10 i DK - fint TV - og der er ingen blæsere i den gamle PX eller de nye X modeller. I alle full-hd modellerne som G10 er der blæsere.

Hvis du har mulighed for at returnere, ville jeg gøre det.

TX-P42S10 7200kr hos Dustin Home har ingen blæser.

http://www.hifi-forum.de/viewthread-149-6896-1.html

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu