recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TH-42PA50E eller JVC PD-42B50?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic TH-42PA50E eller JVC PD-42B50?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nse_55 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-August-2004
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic TH-42PA50E eller JVC PD-42B50?
    Sendt: 17-Marts-2005 kl. 11:21

Hej,

Begge skærme er nede i mit budget nemlig 15000kr, hvis man altså køber i Tyskland.

Jeg ved godt, at Panasonic'en er så ny, at den vist stadig ikke er i butikkerne, men er der ellers nogen der har erfaringer med de tidligere modeller? Jeg har hørt og set for den sags skyld, at de var blandt de bedste til prisen.

Jeg overvejer også et 32" LCD. Jeg har kigget på LG 32LZ50, Thomson 32LB220B4, Sony KLV-L32M1 og JVC LT-32C50.

Ja, det er nogle stykker, men jeg er nok mest hooked på Sony'en og JVC'en, og de koster begge på den gode side af 15000kr. Nogen der har erfaringer med de ovenstående LCD'ere?

På forhånd tak :)

 

Til top
BeeVee Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2005 kl. 19:50

Jeg vil gerne byde ind med at følge op på en af dine punkter - køb i Tyskland.

Er der nogen der har erfaring med at købe større ting (TV, recorder osv.) fra Tyskland ?

Hvad med reparation, levering (især af stort plasma-tv) - nogen udfordringer ?

BeeVee

BeeVee

Ejer af:
JVC DR-MH30 (4 ud af 5 stjerner)
Panasonic TH42PV500 (4.5 ud af 5 stjerner)

Personlig vurdering :-)
Til top
nse_55 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-August-2004
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2005 kl. 09:40

Jeg har endnu ikke købt nogen større ting, men det skulle umiddelbart ikke være noget problem, hvis du køber hos en af de større forhandlere.

Du kan evt., hvis du bor i nogenlunde køreafstand, kører ned til Flensborg. Der ligger en filial af Promarkt. De fysiske butikker er en smule dyrere end online, men du kan tilgengæld få skærmen med hjem, og det er stadig betragteligt billigere end i Danmark.

Ang. fragt, så bruger de gerne UPS eller DHL, hvilket mere eller mindre er synomym med sikker levering.

Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2005 kl. 12:40

Har købt tv for 1.600 € og receiver for 1.000€ hos Hificomponents.de uden problemer. Har desuden købt subwoofer for 900 € hos Nubert.de

Der har aldrig været fejl på produkterne - dvs. ingen erfaring med reparation o.l.

/Splinten

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu