recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TH-42PV600... jeg er skuffet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic TH-42PV600... jeg er skuffet

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
cmglobal Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Juni-2006
Sted: Borup
Status: Offline
Point: 128
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2006 kl. 18:21
var også inde og se på samme skærm i dag i en nb radio, oplevede samme problem! det havde en flimrende overgang, og lignede noget der var optaget i dårlig kvalitet... det havde en flimrende fornemmelse over billedet!! og det v ar med lord of the rings der sad på!! så det både opskaleret til 1080i og med 520 eller hvad det hedder begge ting virkede lige skuffende i forhold til hvad jeg havde forventet mig af skærmen!!
Til top
Møller Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2006 kl. 20:59
Der må være et eller andet helt galt - opsætning, kabler, hvem ved.

Jeg har netop fået mit 42px600 ind af døren og er vildt begejstret. Flotte og
knivskarpe billeder. Det eneste jeg har ændret i indstillinger er at dæmpe
kontasten en smule.

Kan varmt anbefale dette TV.

mvh
Lars Møller
Til top
jstn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Juli-2006
Point: 107
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2006 kl. 23:18

Hvordan kan der være så stor forskel på folks oplevelse af samme fjernsyn? Det er vel ikke svært at indrømme/se om det flimrer som et ældre 50Hz CRT-TV?

Jeg skal ikke ud at bruge penge på et nyt 42" hvis det billede jeg får er dårligere end mit nuværende 32" 100Hz Philips.

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2006 kl. 23:34

Oprindeligt skrevet af jstn jstn skrev:

Hvordan kan der være så stor forskel på folks oplevelse af samme fjernsyn? Det er vel ikke svært at indrømme/se om det flimrer som et ældre 50Hz CRT-TV?

Sådan helt generelt, så skal man vænne sig til at fladskærme er anderledes at se på. Det ligner ikke et billedrørs-tv - og vil aldrig komme til det.

Nogle bryder sig ikke om plasma, eller skal ihvertfald igennem en tilvændingsperiode først. Her er det iøvrigt forkert at stå 0,5-1m fra skærmen og bedømme det. For så ser man støj og forskellige andre artifakter som plasma har meget tydeligt. Sætter man sig derimod 2½ m væk i sofaen, er det straks et andet billede at se på.

Jeg vil ikke tilbage et det gamle Philips 32" CRT nu. Den tunge dybe kasse med de lille billede - aldrig!

Men det blev et generelt svar - for jeg har ikke set PV600. Det er andre plasma jeg taler ud fra.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu