recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TH-42PV600 og Harmony One
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic TH-42PV600 og Harmony One

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ilu-dazed Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 208
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic TH-42PV600 og Harmony One
    Sendt: 13-Februar-2008 kl. 20:57

Jeg har brug for hjælp hvis andre måske har oplevet samme eller ligende problem.

Jeg har et Panasonic TH-42PV600 og en Harmony One. Mit problem går ud på at jeg simpelthen ikke kan få den til at vælge component indgangen på tv'et, den kan uden problemer alle de andre AV sources.

Det bør ikke være et problem at Component og PC deler knap, for det gør HDMI1 og HDMI2 også og det funker bare.

Nogle der har et råd eller ligefrem kender til fejlen/problemet?

På forhånd tak

Til top
ottovip Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2008 kl. 10:38

Jeg har et Panasonic TX-32LXD70F og (havde) en Harmony 785.

Solgte 785'eren efter 3 dage, fordi den kunne ikke styre mit tv. Til eksempel kunne den ikke tænde......eller slukke! Forsøgte alt hvad jeg kunne hitte på inkl. manuel learning. Solgte den så i går med et tab på små 500 kr.

SÆLG SKIDTET og køb en sunWave hos HIFIklubben; den kan learne ALT og den virker. Den er bare lidt stor og kun med touchscreen (=strømtyv).

Alt omfatter: Samsung U See, Denon 1707, Panasonic recorder EH65. (Disse kunne 785eren godt styre).

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu