|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Pioneer540 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() |
Hej stjanner & troelsit Kan I ikke give et link på jeres beslag og hvor I købte det. Er der skurer med til tv'et eller skal man finde M8-skruer og evt. hvor lange? (regner med det er med i Panasonic's beslag) Ellers et fedt fjernsyn, synd at en del har problemer med det for jeg er supertilfreds efter 1 md. |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=185177 Der var ikke skruer til væggen med da jeg købte - men det er egentlig fair da nogle bruger mursten, andre beton, nogle træ og måske gips! Men der er skruer med til at at montere hængeskinnerne i fjernsynet |
|
![]() |
|
splintogco ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Oktober-2006 Status: Offline Point: 45 |
![]() |
Jeg har en helt ny rhombefod til PV60 til salg. Giv et bud.
MVH Michael |
|
![]() |
|
stjanner ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
hej pioneer45 jeg købte plasmaskærm og vogels vægophæng hos easyshopping.dk alt i alt 13.000 kr. billig |
|
klaus
|
|
![]() |
|
Pioneer540 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() |
Hej igen stjanner & troelsit Hvor langt fra væggen hænger jeres skærm stjanner: er der skruer til at montere beslaget på skærmen med til vogel (har læst noget om et servicekit som ikke fulgte automatisk med i et andet indlæg) mht. skruer i væggen bliver det nogle ordentlige fætre nede fra byggemarkedet så det ikke falder ned
|
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Man er altid nervøs for at sin skærm skal falde ned, men ro på Hvis din væg er beton eller mursten behøver du ikke specielt store skruer - bæreævnen på skruer i beton er kolosal høj - meget højere end man lige regner med. Jeg brugte 4 skruer som var 8 cm lange der blev skruet direkte ind i betonnet - uden ravplugs. Jeg tror faktisk de vil kunne holde en mindre bil Redigeret af troelsit - 04-Januar-2007 kl. 09:08 |
|
![]() |
|
![]() |
Det er i mursten Jeg har undersøgt det og der findes specielle skruer til mursten som kan skrues direkte i murstenen så det skal nok gå Valget mellen det originale og vogel er nok hvilket der hænger længst ud fra væggen så jeg håber i vender tilbage med et mål |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg skal nok lige måle i aften...
Prøver også lige at tage et billede så du kan få en fornemmelse af det i praktis |
|
![]() |
|
![]() |
Så har jeg taget lidt billeder.... |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
![]() |
Øv, hvorfor kommer der ikke en version TH-xxPV60ER med rhombefoden... :s Lige bort set fra, at jeg selv ikke liiige har plads til 37"'eren (meget irriterende), så var jeg også enormt interesseret i den rhombeformede fod, idet mit tv' skal stå på en sokkel. Og det kan altså bare ikke lade sig gøre med den H-formede fod. |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
stjanner ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
hej igen Vogels beslag kan trækkes ud fra væggen og drejes. kvalitets produkt er det |
|
klaus
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det kan Panny's originale ikke... Vi har dog ikke brug for at dreje og trække 42" udfra væggen - det ser godt ud når det sidder klæbet op af muren |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |