Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
nextgeneration
Pause fra forummet
Oprettet: 16-September-2006
Status: Offline
Point: 1052
|
Sendt: 05-Januar-2007 kl. 17:23 |
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
 |
bulk
Guld medlem
Oprettet: 11-Marts-2006
Point: 976
|
Sendt: 05-Januar-2007 kl. 17:57 |
azrael skrev:
Øv, hvorfor kommer der ikke en version TH-xxPV60ER med rhombefoden... :s
Lige bort set fra, at jeg selv ikke liiige har plads til 37"'eren (meget irriterende), så var jeg også enormt interesseret i den rhombeformede fod, idet mit tv' skal stå på en sokkel. Og det kan altså bare ikke lade sig gøre med den H-formede fod.
|
surt du mangler så lidt cm' ... men der var da en på side 1 i denne tråd der havde en rhombefod til salg ... så du ikke den 
|
 |
bulk
Guld medlem
Oprettet: 11-Marts-2006
Point: 976
|
Sendt: 05-Januar-2007 kl. 18:01 |
VonLarsen skrev:
Naiera skrev:
Sikke dog en omgang bavl. LCD sælger stadig bedre end plasma, og det er netop fordi folk er får og følger flokken.
|
Du er vel godt klar over, hvor lidt seriøst jeg opfatter dine kommentarer, ikke også? |
var det ikke dig der startede med får her i denne tråd 
men dig tager jeg alligevel ikke seriøs.
|
 |
nextgeneration
Pause fra forummet
Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
|
Sendt: 05-Januar-2007 kl. 18:16 |
bulk skrev:
azrael skrev:
Øv, hvorfor kommer der ikke en version TH-xxPV60ER med rhombefoden... :s
Lige bort set fra, at jeg selv ikke liiige har plads til 37"'eren (meget irriterende), så var jeg også enormt interesseret i den rhombeformede fod, idet mit tv' skal stå på en sokkel. Og det kan altså bare ikke lade sig gøre med den H-formede fod.
|
surt du mangler så lidt cm' ... men der var da en på side 1 i denne tråd der havde en rhombefod til salg ... så du ikke den  |
Mener at 37" ikke passer til 42" osv. - så pas lige på ikke at få den forkerte fod !'
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
 |
VonLarsen
Junior bruger
Oprettet: 04-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 25
|
Sendt: 05-Januar-2007 kl. 21:29 |
bulk skrev:
VonLarsen skrev:
Naiera skrev:
Sikke dog en omgang bavl. LCD sælger stadig bedre end plasma, og det er netop fordi folk er får og følger flokken. | Du er vel godt klar over, hvor lidt seriøst jeg opfatter dine kommentarer, ikke også? |
var det ikke dig der startede med får her i denne tråd 
men dig tager jeg alligevel ikke seriøs. |
Du aner tydeligvis ikke hvad jeg mener med den kommentar, så kryb du bare tilbage i jordhulen.
|
 |
troelsit
Guld medlem
Oprettet: 07-Marts-2006
Point: 910
|
Sendt: 05-Januar-2007 kl. 21:51 |
Det er vel et faktum at ca. 9/10 fladskærme der sælges idag er LCD - det er bare et gæt... OG hvorfor det? Tja, måske fordi langt de fleste af forhandlerne markedsfører og tilgodeser LCD OG hvorfor det? Tja, måske pga avancer eller pga de er i lommerne på visse producenter (jeg skal ikke gøre mig klog på det)
Men hvad jeg skal gøre mig klog på og som enhver iøvrigt bør kunne se, så er det de færreste LCD (jeg har endnu ikke set et) som kommer op på niveau med PV60 når det handler om billedekvalitet.
At designet ikke er i top kan vi godt blive enige om, men jeg går mere op i selve billedekvaliteten (og pris)... Og når alt kommer til alt mener jeg nu stadig PV60'eren pynter i min stue. 
|
 |
azrael
Guld medlem
Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1698
|
Sendt: 05-Januar-2007 kl. 22:05 |
nextgeneration skrev:
Mener at 37" ikke passer til 42" osv. - så pas lige på ikke at få den forkerte fod ! |
Jo, der findes faktisk kun én fod i hhv. rhombe og H-formet design til 37" og 42" modellerne. Den hedder generelt TY-ST42PxxxW for rhombe-modellen eller TY-ST42PxxW for H-foden. Der findes særskilte modeller til 50" modellerne.
Der hvor jeg til gengæld kommer lidt i tvivl er om f.eks. rhombe-foden TY-ST42P600W er identisk med TY-ST42P500W fra året før. De ser identisk ud, og f.eks. TapeConnection sælger sidstnævnte til brug ved PV60E og PV600E.
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
 |
13112
Ny bruger
Oprettet: 27-August-2006
Point: 15
|
Sendt: 06-Januar-2007 kl. 01:12 |
Jeg har netop idag købt et 42PX60EN med den hyppigt omtalte Rhombe-for. Merprisen for denne fod -i forhold til den sædvanlige H-fod- samt iøvrigt en indbygget digital tuner var sølle 400,- hos TC - knap 11.900,-
|
Henrik
|
 |
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12384
|
Sendt: 06-Januar-2007 kl. 11:31 |
Det er pænt i orden at TC er begyndt at hente en PX'er hjem. Godt jeg alligevel snart skal have HD parabol-æske med DVB-T, for ellers ville jeg da savne en digital tuner i mit TV
|
 |
Spunk
Super bruger
Oprettet: 23-Juli-2004
Point: 485
|
Sendt: 10-Januar-2007 kl. 10:50 |
VonLarsen, hvem har pisset på din sukkermad...
Ja, jeg syntes heller ikke PV60 er det pæneste TV på markedet, vil dog ikke kalde det direkte grimt. (er noget pænere end mit gamle Sony kv32fx60 ihvertfald).
Omvendt syntes jeg heller ikke Sony's tv er særligt kønne..
Men nu kunne det jo også være at man havde købt panasonic p.g.a. dets evner til at vise et godt billede... Noget som sony's LCD-bras mildt sagt ikke er i nærheden af..
|
 |