recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TH42PV60EH med "grim" fod
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic TH42PV60EH med "grim" fod

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Status: Offline
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2007 kl. 17:23
Oprindeligt skrevet af VonLarsen VonLarsen skrev:

Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

Det er jo et grimt fjernsyn, så at der følger en grim fod med kan vel ikke komme som en overraskelse..
Ermmm - nu kan smag og behag jo ikke diskuteres ......Jeg selv faldt pladask for PX600 bla pga "retro" designet. Den nye trend er retro, alt fra sofaer til tøj, og PX600 designet minder lidt om et gammelt hifi analæg fra 70-erne men i moderne stil. Og så er rhombe foden stadig den flotteste fod til et TV nogensinde.Sort pianolak er yt.

PX600 er også en _del_ pænere end PV60 er.

PV60 er faktisk også et flot design når man går lidt tæt på - det nederste panel er ikke bare et panel, men en finmasket ht grill. Den nye panasonic PV60/PV600 serie er i tests blevet rost for den høje konstruktionskvalitet - det tæller også op i det samlede indtryk ...

Redigeret af nextgeneration - 05-Januar-2007 kl. 17:28
Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
bulk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Point: 976
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2007 kl. 17:57
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Øv, hvorfor kommer der ikke en version TH-xxPV60ER med rhombefoden... :s

Lige bort set fra, at jeg selv ikke liiige har plads til 37"'eren (meget irriterende), så var jeg også enormt interesseret i den rhombeformede fod, idet mit tv' skal stå på en sokkel. Og det kan altså bare ikke lade sig gøre med den H-formede fod.

surt du mangler så lidt cm'   ... men der var da en på side 1 i denne tråd der havde en rhombefod til salg ...  så du ikke den 

Til top
bulk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Point: 976
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2007 kl. 18:01

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Sikke dog en omgang bavl. LCD sælger stadig bedre end plasma, og det er netop fordi folk er får og følger flokken.

Du er vel godt klar over, hvor lidt seriøst jeg opfatter dine kommentarer, ikke også?

var det ikke dig der startede med får her i denne tråd

men dig tager jeg alligevel ikke seriøs.   

Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2007 kl. 18:16
Oprindeligt skrevet af bulk bulk skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Øv, hvorfor kommer der ikke en version TH-xxPV60ER med rhombefoden... :s

Lige bort set fra, at jeg selv ikke liiige har plads til 37"'eren (meget irriterende), så var jeg også enormt interesseret i den rhombeformede fod, idet mit tv' skal stå på en sokkel. Og det kan altså bare ikke lade sig gøre med den H-formede fod.

surt du mangler så lidt cm'   ... men der var da en på side 1 i denne tråd der havde en rhombefod til salg ...  så du ikke den 

Mener at 37" ikke passer til 42" osv. - så pas lige på ikke at få den forkerte fod !'

Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
VonLarsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2007 kl. 21:29
Oprindeligt skrevet af bulk bulk skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Sikke dog en omgang bavl. LCD sælger stadig bedre end plasma, og det er netop fordi folk er får og følger flokken.
Du er vel godt klar over, hvor lidt seriøst jeg opfatter dine kommentarer, ikke også?

var det ikke dig der startede med får her i denne tråd

men dig tager jeg alligevel ikke seriøs.    

Du aner tydeligvis ikke hvad jeg mener med den kommentar, så kryb du bare tilbage i jordhulen.
Til top
troelsit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2006
Point: 910
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2007 kl. 21:51

Det er vel et faktum at ca. 9/10 fladskærme der sælges idag er LCD - det er bare et gæt... OG hvorfor det? Tja, måske fordi langt de fleste af forhandlerne markedsfører og tilgodeser LCD OG hvorfor det? Tja, måske pga avancer eller pga de er i lommerne på visse producenter (jeg skal ikke gøre mig klog på det)

Men hvad jeg skal gøre mig klog på og som enhver iøvrigt bør kunne se, så er det de færreste LCD (jeg har endnu ikke set et) som kommer op på niveau med PV60 når det handler om billedekvalitet.

At designet ikke er i top kan vi godt blive enige om, men jeg går mere op i selve billedekvaliteten (og pris)... Og når alt kommer til alt mener jeg nu stadig PV60'eren pynter i min stue.

Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2007 kl. 22:05

Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

Mener at 37" ikke passer til 42" osv. - så pas lige på ikke at få den forkerte fod !

Jo, der findes faktisk kun én fod i hhv. rhombe og H-formet design til 37" og 42" modellerne. Den hedder generelt TY-ST42PxxxW for rhombe-modellen eller TY-ST42PxxW for H-foden. Der findes særskilte modeller til 50" modellerne.

Der hvor jeg til gengæld kommer lidt i tvivl er om f.eks. rhombe-foden TY-ST42P600W er identisk med TY-ST42P500W fra året før. De ser identisk ud, og f.eks. TapeConnection sælger sidstnævnte til brug ved PV60E og PV600E.

"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
13112 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-August-2006
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2007 kl. 01:12
Jeg har netop idag købt et 42PX60EN med den hyppigt omtalte Rhombe-for. Merprisen for denne fod -i forhold til den sædvanlige H-fod- samt iøvrigt en indbygget digital tuner var sølle 400,- hos TC - knap 11.900,-
Henrik
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12384
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2007 kl. 11:31
Det er pænt i orden at TC er begyndt at hente en PX'er hjem.

Godt jeg alligevel snart skal have HD parabol-æske med DVB-T, for ellers ville jeg da savne en digital tuner i mit TV 
Til top
Spunk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2004
Point: 485
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2007 kl. 10:50
VonLarsen, hvem har pisset på din sukkermad...

Ja, jeg syntes heller ikke PV60 er det pæneste TV på markedet, vil dog ikke kalde det direkte grimt. (er noget pænere end mit gamle Sony kv32fx60 ihvertfald).

Omvendt syntes jeg heller ikke Sony's tv er særligt kønne..

Men nu kunne det jo også være at man havde købt panasonic p.g.a. dets evner til at vise et godt billede... Noget som sony's LCD-bras mildt sagt ikke er i nærheden af..
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu