|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
byt byt byt
Du vil ALTID tænke på du har et brugt TV og ikke et nyt... |
|
![]() |
|
mosx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
Det ville jeg også gerne vide! Redigeret af mosx - 26-November-2006 kl. 00:06 |
|
![]() |
|
nubus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
![]() |
Altså... man slipper jo så for at være forsigtig med tv'et men jo der er en servicemenu - troelsit gav os linket til hvordan du finder servicemenuen her for en uge siden i en anden tråd (hurra for søgefunktionen på recordere.dk)
Hvis El-Giganten har smækket ekstra forsikring på så burde det være cool. |
|
Tivoli One
|
|
![]() |
|
rodding ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
![]() |
Som "demo"-model skulle du have haft et større nedslag i prisen ! Du skal i hvert fald også checke / være sikker på at den ikke er returneret af den tidligere ejer pga. pixel-fejl... |
|
Panasonic TH-37PV60E
Sony RDR-HX710B Samsung BD-D8200N Motorola "Zaptor" Pioneer VSX-1025-K Pioneer PL-500X B&W XT2 B&W PV1 |
|
![]() |
|
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
Nu er realiteterne jo sådan, at en pixelfejl ikke kan ses på en normal sofa afstand på 2 meter og derover.
Jeg taler af erfaring, da jeg har været så uheldig, at mit nuværende eksemplar af en TH-42PV60EH har omkring 4 pixelfejl (jeg er forlængst holdt op med at tælle dem og de ses (med en rød pixelfejl som undtagelsen) altså kun, hvis man står med næsen helt oppe i skærmen). |
|
![]() |
|
mosx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
Det vil jeg forsøge når jeg kommer hjem i aften. Er der stadig noget om snakken med at man skal være forsigtig med lyset/kontrasten i de første 200 timer, eller er det ligegyldigt med de helt nye Plasma'er? |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har prøvet test DVD'en her fra recordere.dk og der var ikke noget at se på nogen af testfarverne. Ihvertfald ikke fra de ca. 2 meter væk jeg sad. Er der andet jeg skal kigge efter? Hvad kan ellers have fået den tidligere ejer til at returnere TV'et? Det støjer heller ikke, så hvad kan det være? Jeg har ikke haft LCD eller plasma-skærme før, så jeg er lidt på bar bund. Det optimale ville selvfølgelig være at få en ny skærm, men det er altså lidt besværligt. Jeg er dog bestemt lydhør overfor jeres enighed om, at jeg bør bytte det. |
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg kigget i service-menuen og der ingen tvivl: TV'et ryger retur ved
første lejlighed! Det har kørt i 183 timer, og jeg har kun selv brugt det i 10-12!! Det er simpelthen noget svineri at sælge sådan et TV som nyt. Det har jo været brugt i 5-6 timer om dagen i en hel måned! Jeg takker meget for hjælpen! |
|
Sony KDL-55W807CSAEP, Yamaha RX-V775
|
|
![]() |
|
O'Brian ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
F--k ! Noget svineri ! De burde selv hente lortet, og ha penge med til dig! |
|
Samsung C46 8705.
Samsung LE46M87B. Philips BDP7500. Philips DFR 9000. Philips SRU 9600. Canton Surround. Beosound 3000. Beolab 8000. PS3-60 GB. |
|
![]() |
|
Kashan78 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2006 Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Vorherre bevares!! (for nu at benytte et godt gammeldags udtryk) Det er simpelthen utroligt (ubehageligt) så mange skræk-historier man hører om den kæde. Noget jeg er i tvivl om: Hvad er forskellen på PV60 og PV62? (Har selv tænkt mig at købe et PV60 hos Tapeconnection. De er dog i restordre p.t.,´så jeg venter nok til de åbner i KBH. |
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
PV62 er Elgigantens egen model, der er ingen foreskel. m.v.h. Redigeret af sommelle - 26-November-2006 kl. 12:20 |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Kan du ikke optage det de siger i el-giganten eller noget.... Jeg er mega nysgerrig efter at se hvad de har at sige.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |