recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TH-42PV70 billigst hvor?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic TH-42PV70 billigst hvor?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
beauville Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 552
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic TH-42PV70 billigst hvor?
    Sendt: 22-Juli-2007 kl. 20:21
Jeg har sat stuen i stand, og skal have ovennævnte.

Hvor skal jeg købe den?

Eneste krav er at den leveres til døren, og ikke er parallel importeret

Takker

Christian
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40576
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2007 kl. 20:23

Hvad med www.godpris.dk

Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top
ThomasAndersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-April-2007
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2007 kl. 20:38
Jeg kan anbefale geco.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2007 kl. 21:12
Ved du om Geco har PV modellen bare uden at have den på deres site?
Til top
Stuffedfrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Juli-2007
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2007 kl. 21:14

Oprindeligt skrevet af ThomasAndersen ThomasAndersen skrev:

Jeg kan anbefale geco.dk

Geco.dk ser ud til at have en nogenlunde pris på tv'et. Men hvis du skal have det forsikret skal du slippe 1.995,00 for 5 år for en Solid Forsikring.

Hvis jeg var dig, så ville jeg købe den i et Panasonic Center http://www.panasoniccenter.dk/PC/Panasonic_center/butikkerne /

Deres forsikring koster kun 1.395,00 for 6 år. Og du kan med garanti få tv'et ligeså billigt som hos Geco.dk

Hvis du ikke skal have det forsikret, så er der vel frit slag. Så ser det ud til at det billigste kan fås for 8.938,00 hos Cinemagic.dk. Hvordan deres forsikring så er ved jeg ikke.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40576
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2007 kl. 21:17

Godpris har den hjemme til 9.999.

Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2007 kl. 21:24
Cinemagic er P. importeret ikke sandt?

Forsikring skal jeg ikke have noget at gøre med..
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2007 kl. 21:32

Oprindeligt skrevet af beauville beauville skrev:

Cinemagic er P. importeret ikke sandt?

Forsikring skal jeg ikke have noget at gøre med..

Det er en PV70 skærm og ikke PV71 så det tror jeg ikke. Men så meget har jeg ikke checket det ud. Jeg er selv ret ny i det her. Jeg skal selv købe et tilsvarende tv, derfor har jeg kigget lidt rundt omkring

http://www.cinemagic.dk/shop/panasonic-th-42pv70p-2496p.html

Jeg vælger dog nok at købe den i et Panasonic Center, da der ligger en butik tæt på mig. Plus de har også en god pris på deres forsikringer.

Men selve prisen på tv'et skal du ikke bide så meget mærke i. Du kan med næsten 100% garanti forhandle dig til en god pris. Hvis du kan bevise at tv'et fx kan fås et sted i en dansk butik for fx 9.000 kr, så kan du sikkert også få det for 9.000 kr i den butik du vælger at gå ind i.

Redigeret af Stuffedfrog - 22-Juli-2007 kl. 21:37
Til top
tosa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Juli-2007
Point: 887
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2007 kl. 22:09
Oprindeligt skrevet af Stuffedfrog Stuffedfrog skrev:

Men selve prisen på tv'et skal du ikke bide så meget mærke i. Du kan med næsten 100% garanti forhandle dig til en god pris. Hvis du kan bevise at tv'et fx kan fås et sted i en dansk butik for fx 9.000 kr, så kan du sikkert også få det for 9.000 kr i den butik du vælger at gå ind i.

Men internetforhandlere er jo netop ikke butikker, hvilket er en af grundene til at de kan sælge billigere. Når de ikke skal bruge en masse penge til faste omkostninger (leje af fysisk forretning, sælgere, teknikere, lagerplads mv.) kan internetforhandlerne jo presse prisen lidt ekstra.

Og hvis du går ind i en forretning og påpeger, at du kan få den billigere på nettet vil de sandsynligvis også komme med forklaringen om faste omkostninger.

Derfor tror jeg du sparer 1.000-3.000, alt efter hvor du handler, ved at købe på nettet.

Oprindeligt skrevet af beauville beauville skrev:

Hvor skal jeg købe den?

Jeg har selv lige købt et 42PV70 ved God Pris (godpris.dk). De yder rigtig god service, og leverede hurtigt (jeg bestilte mandag eftermiddag efter 17, og havde TV'et om fredagen).

Jeg vil klart anbefale dem.

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2007 kl. 22:24
Oprindeligt skrevet af tosa tosa skrev:

Men internetforhandlere er jo netop ikke butikker, hvilket er en af grundene til at de kan sælge billigere. Når de ikke skal bruge en masse penge til faste omkostninger (leje af fysisk forretning, sælgere, teknikere,lagerplads mv.) kan internetforhandlerne jo presse prisen lidt ekstra.

Og hvis du går ind i en forretning og påpeger, at du kan få den billigere på nettet vil de sandsynligvis også komme med forklaringen om faste omkostninger.

Derfor tror jeg du sparer 1.000-3.000, alt efter hvor du handler, ved at købe på nettet.

Ja, hvis du går ind i en Fona og begynder at råbe op om at du kan få tv'et meget billige på fx Geco.dk så får du sikkert ikke meget ud af det

Men de fleste af de butikker som kommer med de billigste priser på hifipriser.dk har jo også fysiske butikker du kan gå ind i. Det var mere dem jeg hentydede til.

Som fx www.Geco.dk, www.Totaltv.dk etc.

Kan man fx. få et tv til 10.000kr hos internetbutik01.dk så kan man næsten med garanti få tv'et til samme pris hos internetbutik02.dk til samme pris selvom det står til 11.000kr der.

De små forhandlere kan man ALTID forhandle sig til en god pris med

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu