|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
SirTofting ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() Sendt: 27-August-2007 kl. 16:11 |
Hejsa. Jeg er meget tæt på at købe en Panasonic TH-42 PV70. Hos Cinemagic har de den til 8989, men så opdager jeg at der står et F efter produktbetegnelsen. Er der nogen der ved hvad det betyder? |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
Hej SirTofting Den står også sådan på hifi-priser til ca 12500 , så man må sige at det er meget billigt , bilka tager i denne uge 9999 , kan dog ikke lige sige hvad F står for , men spec er de samme som PX... MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
petite_machine ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
Pas på det ikke står for France eller sådan noget... Så kan du få problemer med subs på DVB-T.
|
|
![]() |
|
SirTofting ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
Nu har jeg talt med Cinemagic, og de kunne faktisk ikke helt selv svare på det. De sagde at de havde haft kontakt med Panasonic der egentlig heller ikke kunne give noget svar. Nogle troede det var en fransk model, men det er det ikke. De får den leveret fra Tyskland, så derfor kunne han ikke garantere en dansk manual, men sagde at fjernsynet var fuldstændig det samme som en "normal" PV70 Ellers en god service (indtil videre i hvert fald) De ringede op næsten lige efter jeg havde bestilt den, og fortalte mig at jeg kunne få den imorgen hvis jeg ville. Hvis den viser sig at være uden dansk manual, er der så nogen der ved hvor man kan anskaffe sig sådan én? Desuden satser jeg også på at købe en harddisk recorder. Er det en fordel at købe en pana, eller er der andre gode forslag?
|
|
![]() |
|
Mike270183 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 321 |
![]() |
Jeg købte en TH42PV70F fra godpris.dk som der er officiel dansk panasonic forhandler, og jeg fik dansk vejl. med til den sammen en røvfuld på andre sporg
![]() ![]() |
|
Panasonic TX-P55VT60
PS3 PS4 Denon AVR-X2300W Scandyna Podspeakers 5.1 setup |
|
![]() |
|
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
@mike: er du sikker på at det ikke er et 42PV70E du har fået?? Jeg har også købt ved god pris, og fået et 42PV70E. Det var bl.a. for ikke at få et parallelimporteret TV, at jeg bestilte ved dem. Mht. undertekster mv. er der ingen fare ved 42PV70, da PV modellen ikke har DVB-T tuner, og derfor ikke digitalt valgte undertekster. Mht. manual ville jeg ikke være bekymret. Du kan bl.a. hente en dansk manual i PDF-format herinde på recordere. Det eneste jeg ville være bekymret over mht. parallelimport of PV70 vil være mht. reparation mv., og leveringstid. |
|
![]() |
|
Mike270183 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 321 |
![]() |
Yup, det står ihvertfald på min kasse og manualerne. Jeg handlede også ved godpris for at undgå parallelimport, måske jeg lige skulle skrive en mail til dem |
|
Panasonic TX-P55VT60
PS3 PS4 Denon AVR-X2300W Scandyna Podspeakers 5.1 setup |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Tosa. Rigtig mange tak for dit input. Hvor kan jeg herinde downloade denne fil? Jeg synes jeg har prøvet at lede efter den, men uden held. Hvis du kunne smide et link ville det være super. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40637 |
![]() |
Michael parallelimporterer IKKE varer, alt er fra officielle importører, i dette tilfælde Panasonic DK. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Quasi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Hejsa! Jeg har selv bestilt selvsamme TV (42PV70F) fra Cinemagic(Igår)... Sad egentligt selv og ledte febrilsk efter info, men besluttede at købe mens de stadigt havde et par stykker på lager... Måske ikke så velovervejet(Er helt nybegynder på dette felt) men forhåbentligt er det et godt køb?? Her et par link jeg fandt vedr. Tv`et: http://www.panasonic.co.uk/customer-Support/download-centre. asp Model = AV Products Sub Category = Plasma Model Nr. = :)
http://www.panasonic.be/servlet/PB/menu/1250303_l6/index.htm l Eeste sted jeg har fundet noget officielt vedr. typen (PV70F) |
|
![]() |
|
![]() |
Hey Quasi. Med lidt hjælp fra dit link fandt jeg faktisk en dansk manual. Hvis andre skulle ha brug for den, er der her et link (Ja det er lidt langt) |
|
![]() |
|
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
ellers findes den også her (godt nok til PX modellen, men det er jo den samme bortset fra DVB-T): |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |