recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TH42PX70 Problem?!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic TH42PX70 Problem?!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Don Drift Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 102
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic TH42PX70 Problem?!
    Sendt: 12-September-2009 kl. 06:13
Hej alle.

Jeg har et TH42PX70 Fladskærms Plasma TV, det er ca. 1½ år gammelt. Her i aftes, sad jeg og så TV, og pludselig gik alt strømmen i stuen. Jeg gik ud og tjekkede relæet, og ganske rigtigt havde det slået fra.

Jeg prøvede at slå det til igen, men det slog fra med det samme igen.

Jeg gik tilbage i stuen, for at pille alle apperater fra, og tændte for relæet igen. Jeg prøvede apperaterne en efter en, og alle virkede, på nær hvis jeg satte mit TV til, så gik strømmen igen.

TV-et har altid været tilsluttet sin helt egen stik kontakt, og der har aldrig været problemer med det før.

Kan det være en sikring i strømkablet der er gået, eller er det mit TV der er helt kaput?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2009 kl. 09:57

Det skal jo helt klart ses på af en teknikker.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2009 kl. 18:35

Jeg har et andet kabel, som er 100% ens til det som sidder i fjernsynet, med den lille twist, at der IKKE sidder nogle "sikringer" på kablet... Tør bare ikke sætte det til hvis nu hele lortet ryger i luften.. Det alligevel et tv til 11k... :(

Men en tekniker siger du? skal det være en fra Panasonic eller hvordan? Har aldrig fået "repareret" tv før...

Til top
Callie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Februar-2005
Sted: Vestamager
Point: 563
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2009 kl. 20:17
Du skal udnytte din reklamationsret og så bliver TV'et afhentet på din adresse og leveret der igen efter reperation.
Til top
henrik-t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-August-2007
Point: 1553
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2009 kl. 21:51
ikke for at nedgøre tv et. men det er kun ca 3k værd nu måske mindre hvis du skullle købe det brugt.

udover det ja brug fosikringen hvis der er noget tilbage
+100HD Film
Til top
Bjarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2006
Point: 923
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2009 kl. 23:33
Oprindeligt skrevet af Don Drift Don Drift skrev:

Jeg har et andet kabel, som er 100% ens til det som sidder i fjernsynet, med den lille twist, at der IKKE sidder nogle "sikringer" på kablet... Tør bare ikke sætte det til hvis nu hele lortet ryger i luften.. Det alligevel et tv til 11k... :(

Men en tekniker siger du? skal det være en fra Panasonic eller hvordan? Har aldrig fået "repareret" tv før...

Der er ingen sikringer i kablet! Det er ferit støjmagneter og kablet er skærmet...

Prøv du bare et andet kabel, men gør nok ingen forskel med mindre det andet kabel er beskadiget.

Det kostede 11k ja, men idag svarer det til et langt medre x10 som koster under 6000 og er helt nyt...

send du det bare til rep, kan være du for det ombyttet til et x10

Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2009 kl. 21:35

Er udemærket klar over det ikke er meget værd nu :) Men det er et sindsygt godt TV stadigvæk. Bedste Plasma TV jeg nogensinde har kigget på. Syntes stadig det kvalitetsmæssigt følger med standarden, og endda lige en tand højere.

Men prisen er også underordnet, hvis ikke de vil reparere det på garantien/ombytte/whatever, så ryger det til en tekniker. Smider ikke det TV væk eftersom det er et genialt TV :)

Men tak for jeres svar! :)

Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-September-2008
Sted: Hedehusene
Point: 271
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 07:04
Oprindeligt skrevet af Don Drift Don Drift skrev:

Men prisen er også underordnet, hvis ikke de vil reparere det på garantien/ombytte/whatever, så ryger det til en tekniker. Smider ikke det TV væk eftersom det er et genialt TV :)

Men tak for jeres svar! :)

Reparations prisen kan hurtigt blive dyrere end et nyt og bedre TV.
Men de skal selvfølgelig lave det på garantien der jo stadig gælder.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu