|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
jochi ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Alle
Det med 2005 og 2007 modellen, var måske at skærer det for meget ud.. Jeg kan godt se at der er mange fakta der spiller ind her.Signal kvalitet,opstilling, lysindfald osv. Jeg gik faktisk efter PZ700 til at starte med.. Men valget faldt altså på Px700e... Jeg troer bare man skal passe på med at lade sig blænde af alle de tekniske begreber der findes på div.s modeller..Man skal se og føle, gerne hvis det muligt op mod hinanden.. Men nok om det.. Det jeg vil frem til og det er især til nye køber.. Disse site´ som dette er guld værd, når man som i mit tilfæld skulle købe første gang og ik´ ha´ den store viden inden for området. Men man passe på ik´ at lade sig blænde af alt det teknik.. læse, lytte dig frem. Der er noget for en værd smag. Find det der passer ind i din smag/krav. Udvælge nogen modeller der passer til din penge pung også ta´ ud og kig. Så kan al det tekniske komme senere. Er det forkert fremlagt. Ved godt den kan gi´ slag den her. ![]() Jochi |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Du har for så vidt ret. Dog er det lidt problematisk når man - som dig - sammenligner en masse skærme,bla to ens, - og så synes at de performer forskelligt.Derfor er det vigtigt,at få slået fast at selv i en butik får du sjældent at se hvad en fladskærm reelt yder. |
|
![]() |
|
Petergemma ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 141 |
![]() |
Det har du nok ret i, men det er alligevel på det grundlag langt de fleste frivilligt eller ufrivilligt må tage deres beslutning. |
|
TV: Pioneer 428XD
DVB-S: Force 536S-CV Receiver: Onkyo 705 Højtalere: 2xB&W XT 2, 2xB&W M-1, B&W XTC og B&W ASW608 HDD/DVD optager: Pioneer LX60D |
|
![]() |
|
jochi ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Alle
Ja, det er det jo nok..I/vi må jo bare vejlede så godt vi kan.. Jochi.. |
|
![]() |
|
Woodstock ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Det var udsagn fra en bruger. Er der ikke en der kan en gang for alle slå fast at PZ700 på ingen |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
Hej Woodstock , har du læst denne anmeldelse og derefter på det nye pio , kort fortalt er pio lige nu det bedste man kan købe , men PZ700 " er tæt på " http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1187260867&archive=&start_from=& MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Woodstock ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Ja det har jeg, men man bliver lidt forvirret. Og jeg går primært efter et godt tv-billede. Synes heller ikke at det er logisk at PX700 giver et bedre |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
Ja det er ikke let , spørgsmålet er jo også om du har brug for FULL HD , men det er ikke let at se på div tv i en forretning , der kan være 100`vis af ting der gør billedet bedre/dårligere , det kan være at der er nogle herinde der har flere erfaringer med PZ700... MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Der er en lang Tysk test på areadvd.de. Eneste kritikpunkt ,er at de kun finder den gennemsnitlig til SD TV ( - hvis jeg forstår det rigtigt. . )
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Måske forskellen i oplevelsen mellem PX70 og PX700 kan skyldes den lille lys-sensor i PX700 modellen, der automatisk indstiller billed-indstillingerne efter det omgivende lys?!
Bemærkede du om billedindstillingen stod til "Auto" på PX700 i butikken ??? /Lars |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |