|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Solkongen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2007 Sted: Lyngby, Danmark Status: Offline Point: 200 |
![]() Sendt: 22-Juni-2007 kl. 23:16 |
![]() |
|
Henrik L ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
? kan godt se tv`et når jeg klikker på dit link, men¨åbner jeg blor el gigantens hejmme side og søger kan jeg ikke finde dette tilbud???
|
|
![]() |
|
Henrik L ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
undskyld stave fejlene, er sent
![]() |
|
![]() |
|
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
Virker fint nok her.. Prøv evt. dette link: http://kortlink.dk/3ymy Men ellers så ja, kan godt være deres hjemmeside er lidt mærkelig... Fx deres lagerstatus siger forskellige ting afhængif af hvilken pc man ser det fra.. Så hjemmesiden er nok dynamiskt på en eller anden måde. |
|
![]() |
|
kreissl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
![]() |
De anbefaler SodaStream Cola Light i forbindelse med køb af fjernsynet
![]() De må have en defineret målgruppe med annoncerne; eller også er det mine cookies... |
|
![]() |
|
Kristian-h ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() |
Det er en god pris på et 42PX70E !!!
|
|
- Samsung PS51E8005
- Samsung BD-E5500 - Pioneer VSX-920 - Dali Concept 6 |
|
![]() |
|
shaman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: København Status: Offline Point: 319 |
![]() |
Så mangler vi bare et 50PX70 til 12.999 kr - mindre kan selvfølgelig også gøre det...
![]() |
|
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 | |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |