|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Solkongen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2007 Sted: Lyngby, Danmark Status: Offline Point: 200 |
![]() Sendt: 01-August-2007 kl. 12:09 |
Så har Giganten igen en dejlig skærm på tilbud
|
|
![]() |
|
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
Sjov funktion det tv har. V-Real processoren kan opskalere indkommende signaler som TV-sendninger og DVD-signaler til 1080p DVS. at den opskalere til 1080P og derefter nedskalere til 1024*768 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Ja det er korrekt mollerup
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
Hehe salgs trick, selv Panasonic bruger dem :D |
|
![]() |
|
Martin.S.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
hold kæft hvor er det fucking nitten at de sætter sårn skærm til salg, to dage efter jeg har købt den til mere end 1000kr mere end den viste pris !
|
|
Mvh MartinC
...evt tak for hjælpen :D |
|
![]() |
|
Stuffedfrog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Hehe, ja det må man sige. Jeg var 2 tryk fra at købe det hos www.Geco.dk igår. Der skulle jeg have betalt 12.998 inklusiv en 5 års forsikring. Heldigvis var der nogle problemer med betalingssiden så jeg opgav og tænkte jeg bare ville bestille det i dag. Jeg har så lige bestilt hos Elgiganten i stedet for. Jeg har fået tv'et, 5 års forsikring og levering for 11.923 Jeg synes godt det kan betale sig med en 5 års forsikring for 1.499. Det er i hvert fald surt hvis tv'et brænder sammen efter 2 år + 1 dag og man ikke er forsikret
|
|
![]() |
|
DonWs ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Hvordan kan de sælge det så billigt ??? e
Har det noget at gøre med det der "E" !!!! er det "dårligere" |
|
![]() |
|
Martin.S.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
E = Europe - så er det den helt rigtige...
Jeg fik mit til en fornuftig pris inkl levering, og har handlet ved en kammerat, så det er ikke mange basseører der skiller hans pris fra elgigantens - jeg vælger at "beholde" min nuværende handel.
Elgiganten har vel købt en helt masse af dem på een gang, og det er nok det der gør at de er så billige - prisen på 9999 er for nogles vedkommende under deres indkøbspris !
|
|
Mvh MartinC
...evt tak for hjælpen :D |
|
![]() |
|
DonWs ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Kan man selv hente hos elgigaten eller skal man betale for at de leverer? |
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 666 |
![]() |
Lidt morsomt at 42" er 2000 kr billigere end 37
![]() |
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
J"eg synes godt det kan betale sig med en 5 års forsikring for 1.499. Det er i hvert fald surt hvis tv'et brænder sammen efter 2 år + 1 dag og man ikke er forsikret Det ved du jo først om 5år ....jeg sys at det rigtigt godt kan betale sig at lade være.Det er i det mindste min erfaring....når jeg sådan prøver at regne på hvor meget jeg har sparet i forsikring gennem årene.(måske jeg bare har været heldig...tror det dog næppe)-det er en STOR forretning for ELG med disse forsikringer-----man kan jo dårligt blive fri. En forsikring til 1500 som dækker et tv til 10k er dyrt efter min mening.
|
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
Business101 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 423 |
![]() |
Så Kan man bere IKKE bestille.
der er fejl på siden når man skal vælge leveringstidspunkt er der andre der har bestilt i dag |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |