recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PANASONIC TH50PV600E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPANASONIC TH50PV600E

Besvar Besvar Side  <1 5678>
Forfatter
Besked
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2007 kl. 13:06
Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

Der er jo en grund til at de rige er blevet rige ............

Sjov nok bor den typiske 50PV600 ejer i store boliger, og den typiske Pio ejer i  klubværelse eller en 1V

Det var dog noget af tåbeligste jeg længe har hørt.

lrev

Og at det kommer fra Nextgen, er virkelig en præstation, så han får da lige en  og  får den gode præstation i at overgå sig selv i tåbelige kommentarer.

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2007 kl. 13:12

R&D betyder hvad?

[/QUOTE]
Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2007 kl. 13:16
Research and Development

Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2007 kl. 13:18

kan ikke få SD kortet til at virke til optagelse. når der trykkes på SDREC knappen skulle der komme en menu eller i det mindste en meddelelse om resterende tid på kortet. det gør der ikke. hva faen gør jeg galt. kortet er et nyindkøbt 1GB DANE-ELEC.

jeg har ingen problemer med at vise billeder via mit kort fra digitalkamera. mystisk ikke

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2007 kl. 13:42

Ret sikker på Panasonic er den plasamfabrikant på markedet der bruger mest på R&D, kva de er verdens største producent af plasma - hver gang der langes en Pioneer over disken langes der 100 panaer.

Så buttom line, fordi en Pio koster dobbelt så meget som andre plasmaer medfører ikke den er dobbelt så god - faktisk kan det godt være tifældet at pioen kunne være et ringere produkt allround ifht eksempelvis en panasonic kva pioneer produceres i langt færre stks.

Nu ligger landet sådan at jeg har både en Pioneer og en Panasonic i huset... og jeg mener det er helt åbenlyst når man kigger på skærmen både i tændt og slukket tilstand at der er proppet mange flere features og mere billed kvalitet samt design i Pioneeren.

Jeg mener faktisk det vil være unfair for både panasonic og Pioneer at lave en direkte sammenligning... det kan man ikke da skærmene befinder sig i hver sin klasse og på den måde også henvender sig til hvert sit segment af markedet (man vil altid ende op med en kompromis argumentation). det svarer lidt til at sammenligne en golf med en passat de kan det samme men henvender sig til forskellige segmenter og pengepunge alt efter temperament og hvad man osse gider at ofre på tingene

Det kan iøvrigt godt være at Panasonic ofrer mere på udvikling med jeg vil så mene at Pioneer er dem der forstår at omsætte deres udvikling i den mest avancerede skærm de 2 mærker imellem....

Dette her er bestemt ikke for at fremhæve den ene frem for den anden.. for de er gode på hver sin måde.. Panasoniccen er god til prisen.. og Pioneeren er god ved at man lige får det ekstra pift hele vejen rundt og det får man så også lov til at betale for, og det er så op til køberen og vurdere om man gider ofre det.

edit og påstå at Pioneer er dobbelt så dyre er vel lige voldsomt.. pt ifølge pricerunner er prisen for en Pana TH-50PX700 og en Pioneer 507 xd stort set ens... (21-25k) og ja panaen er nyeste skud på stammen og Pioneer står overfor en ny modelserie snart.. men alligevel..

Redigeret af rhsin - 12-Juni-2007 kl. 15:14
Mvh

René
Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2007 kl. 14:14

Der er jo en grund til at de rige er blevet rige ............

Sjov nok bor den typiske 50PV600 ejer i store boliger, og den typiske Pio ejer i  klubværelse eller en 1V

Den statistik kunne da være helt sjov at kigge nærmere på - kan du ikke lige poste et link ?? 

Man kan så undre sig over at du ikke har plads til at placere din skærm optimalt, men bliver nød til at smide den over i et hjørne.

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2007 kl. 14:30

SÅ SÅ gutter, tråden var ikke tiltænkt et slagsmål mellem Pana og Pio

jeg har stor respekt for Pioneer, har selv haft en A9 high-end forstærker i 23 år. den er desværre død nu. får aldrig så god en forstærker mere

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2007 kl. 17:24
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

kan ikke få SD kortet til at virke til optagelse. når der trykkes på SDREC knappen skulle der komme en menu eller i det mindste en meddelelse om resterende tid på kortet. det gør der ikke. hva faen gør jeg galt. kortet er et nyindkøbt 1GB DANE-ELEC.

jeg har ingen problemer med at vise billeder via mit kort fra digitalkamera. mystisk ikke

Problem løst!

Virker kun ved TV signaler og AV1. Og da min DVB-T boks var sat i AV3 var det fejlen. Men det er ikke noget værd, viser bare et lille dårligt opløst skodbillede

Til top
JesperCph Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Juni-2007
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2007 kl. 19:27

Kampus, der er nogle opsætninger du kan stille lidt på.

1) Optage kvaliteten: Tryk SD -> SD Indstillinger -> Optagekvalitet.

2) Afspilning: Tryk SD -> Se Film fra SD -> MENU (på fjernbetjening) -> Kort Setup Menu -> Billedstørrelse

Det gør i det mindste at man ikke kigger på et frimærke, men lad være med at forvente noget godt billede, for det er stadig blot en slags nødoptagefunktion.

Det kunne være cool hvis der kom en firmwareopdatering der bare kunne give den en tand ekstra i kvaliteten, så det kunne sammenligne sig med f.ex. VHS i det mindste. Den er ikke så langt fra.

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2007 kl. 21:17

Tak JesperCph

Det var da rart at få større billede, men den dårlige kvalitet bli'r desværre også forstørret. Min 3 år gl. Sony vhs leverer 10 gange bedre billede, faktisk overraskende godt. Men satser da på at købe EH 57 når pengeposen igen er fuld

God ide med opdatering. Men tror du det er realistisk?

Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2007 kl. 21:59
SD funktionen er nok bedre til at vise billeder til venner og familie end til at optage med.

Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
JesperCph Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Juni-2007
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2007 kl. 20:57

@kampus

Jeg tror egentligt ikke at en opdatering er specielt realistisk. For det først står modellen som "tidligere modeller" på panasonic.dk, så det i sig selv lover ikke så godt. Samtidigt kan der også være hardware begræsninger i overførselshastigheden til SD kortet.

Til top

Besvar Besvar Side  <1 5678>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu