recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PANASONIC TH50PV600E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPANASONIC TH50PV600E

Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2007 kl. 23:29
Oprindeligt skrevet af JesperCph JesperCph skrev:

@kampus

Jeg tror egentligt ikke at en opdatering er specielt realistisk. For det først står modellen som "tidligere modeller" på panasonic.dk, så det i sig selv lover ikke så godt. Samtidigt kan der også være hardware begræsninger i overførselshastigheden til SD kortet.

Kunne vel blive aktuelt for 700 serien. Den har jo også SD feature, formentlig med samme opløsning, eller hvad. Der er i optageindstillinger 5 muligheder (ekstra fin / super fin / fin / normal / økonomi), hvor det kun er muligt at vælge op til (fin). Jeg har forsøgt (superfin), men den nægter og hopper selv til (fin), skide irreterende fordi der må være en mening med de andre indstillinger.

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2007 kl. 23:49

Tror sgu i skulle ha overvejet LG 42RR. Den har nemlig indbygget HD recorder !

Synes ikke SD featuren er særlig overbevisende.Som sagt kan den ikke vise redigerede JPEG billeder,- og både diasvisningen samt billedskift er temmelig træg . (Jeg snakker Pana600) 

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2007 kl. 23:54
Jeg har ikke købt 600eren pga. SD featuren. Men det er da meget rart at vide hvad det ka
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2007 kl. 00:02

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg har ikke købt 600eren pga. SD featuren. Men det er da meget rart at vide hvad det ka

Enig! Selv købte jeg den udelukkende pga design vs Pana60.Havde dog også visse forventninger til kortlæseren, da jeg også har et digi SLR kamera.Har også fornøjelse af kortlæseren,  meeeenn.... havde nok sat næsen op efter lidt mere   

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2007 kl. 00:24

Det er da altid rart hvis det nye legetøj lever op til ens forventninger, hvilket så ikke er tilfældet her. Men det skal ikke ødelægge glæden ved et ellers perfekt tv

PS: Er du generet af blæserkølingen? Jeg kan kun høre den når lyden er skruet helt ned, men jeg frygter at det kan blive højere med tiden, når der begynder at komme snavs på propellerne. Ved det af bitter erfaring fra min stationære PC

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2007 kl. 08:13
Absolut ingen støjproblemer, - købt i august.
Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2007 kl. 11:23
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Tror sgu i skulle ha overvejet LG 42RR. Den har nemlig indbygget HD recorder !

Synes ikke SD featuren er særlig overbevisende.Som sagt kan den ikke vise redigerede JPEG billeder,- og både diasvisningen samt billedskift er temmelig træg . (Jeg snakker Pana600) 

Det er vidst ret uvæsentligt om lige SD kortlæser funktionen virker overbevisende eller ej - set i forhold til at man køber et TV.

Men hvis du mener det er bedre at vælge et bambus TV med en HD optager fremfor en top plasma med en SD kortlæser - fordi du er utilfreds med SD kortlæserens funktionalitet - so be my guest

Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
thokra Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-April-2007
Point: 205
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2007 kl. 11:52
Hvor kan man finde sig den billigste 50PX600E, synes ikke altid HIFI Priserne stemmer overens med f.eks. tilbudsavisernes tilbud - f.eks. elgiganten ved åbningen af ny butik.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2007 kl. 12:55
Prøv at kigge på www.hifipriser.dk. Der er 50" Panaer til 15.000

Redigeret af Kampus - 14-Juni-2007 kl. 12:55
Til top

Besvar Besvar Side  <1 678