|
Panasonic TH-PX80 - Indstilling af input ved start |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 472 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-April-2012 kl. 21:09 |
Når jeg tænder mit Panasonic TH-PX80, starter det altid på fjernsynets egen tuner, dvs. på et billede med sne eller sort. Derefter må jeg manuelt skifte input til HDMI 1, hvor min DVB-T boks er tilsluttet.
Jeg kan ikke finde andre ændringsmuligheder end funktionen "Etiketter" og den giver kun mulighed for at fjerne forskellige input og ikke "TV". Kan man ikke ændre opsætningen? Ideelt set ville jeg også gerne ændre rækkefølgen af de øvrige inputs. I øjeblikket er det nemlig sådan at analoge inputs som scart og composite kommer før HDMI, hvis disse er aktiveret. Det vil være en stor glæde, ikke mindst for konen, hvis dette kan ændres ![]() vh. ThomasP Redigeret af ThomasP - 15-April-2012 kl. 21:09 |
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I Hotel Mode kan du sætte dit PX80 om til at starte på HDMI1
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=83678&title=panasonic-g20-gr-altid-p-av-nr-det-tndes J Redigeret af Jwin - 15-April-2012 kl. 21:32 |
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 472 |
Tak for et hurtigt svar! Det glæder jeg mig til at prøve, når konen er færdig med at se TVA-Søndag
![]() |
|
![]() |
|
Det virkede! Nu starter TV'et på HDMI 1.
Hvis nogen har et trick til at redigere i rækkefølgende af AV-inputs er de stadig velkomne. vh. Thomas |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |