recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TV Anywhere erfaringer søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic TV Anywhere erfaringer søges

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dalingo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 24-Juni-2012
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dalingo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic TV Anywhere erfaringer søges
    Sendt: 29-November-2014 kl. 21:13
Hej,

Jeg er blevet lidt lun på Panasonics TV Anywhere funktion som gør at en TV kanal kan sender ud af huset via internettet. Det er meget svært at finde informationer om featuren via Google så jeg prøver her.

Følgende spørgsmål trænger sig på:
- Virker det og hvor godt virker det?
- Virker det med slukket TV?
- Kan det aktiveres og kan der skiftes kanal "ude" fra?
- Hvad er krav til upstream båndbredde?
- Hvilke devices kan vise den sendte stream? iPhone, iPad, Android, Windows Phone, Windows 8?

Jeg har kig på TX-50AS650E og TX-55AS650E som ligger i et fornuftigt prisleje.

Til top
hjernemadsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjernemadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2014 kl. 17:36
Der står nogen om det i denne test:

http://digitalt.tv/panasonic-as750-tx-55as750e/
Til top
Dalingo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dalingo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2014 kl. 19:47
Mange tak det hjalp en del.
Til top
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Maj-2008
Point: 385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nick_S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2014 kl. 21:01
Det skal måske så siges at det er blevet meget mere stabilt af efterfølgende software updates til både apps og TV.

Generelt set tager det vel omkring 30 sekunder fra du åbner Panasonic app'en og til du er i gang med at streame live-tv.
Til top
Dalingo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dalingo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2014 kl. 21:49
Dejligt at høre. Jeg er solgt (o:

Jeg har besluttet at gå en model op til as750'eren med to tunere og bruge den som harddisk optager også. Har du/i erfaringer med det? Går ud fra at vi er nået dertil hvor TV'et kan optage uden at være tændt ikke?
Til top
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Maj-2008
Point: 385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nick_S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2014 kl. 22:42
Jo selvfølgelig. Du kan optage og streame (både over TV anywhere og DLNA) mens tv'et er slukket - både optagelser og live tv.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu