recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic tv døde pludseligt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic tv døde pludseligt

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 13:14
Oprindeligt skrevet af Ham_Der Ham_Der skrev:

Nej der er ingen præmie. Jeg ville bare høre, om der skulle være nogen, der vidste, hvad der kunne være galt. Butikken sender tv'et videre til Panasonic, og de finder sikkert ud af det, det ville bare være sjovt, hvis nogen havde svaret, fordi det ville være rart at vide på forhånd.
 
Stiller de en anden skærm til rådighed imens?
Til top
Chr. R. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 118
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chr. R. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 13:14
Oprindeligt skrevet af E.Larsen E.Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Chr. R. Chr. R. skrev:

Oprindeligt skrevet af E.Larsen E.Larsen skrev:

Har du prøver en anden stikkontakt ?
Prøv og se om der er lys i panet i bagsidens revner`?
Er der lys her, er det måske bare en sikring, eller strømforsyningen.
Er forbindelses hun- stikket deffekt, eller sat rigtig i ? ( en lidt spøjs anordning)
 
Ellers : ring til klubben og spørg hvad du skal gøre, måske har de en teknikker
der kan se på skærmen
 
Der er træls for dig, men godt du ikke købte skærmen i et ligegyldig varehus / nettet.
Og mon ikke du kan låne en skærm, mens det evt. skal rep ?


Gode med også her ubrugelige forslag idet trådens første indlæg oplyste følgende:

Oprindeligt skrevet af Ham_Der Ham_Der skrev:

Vores tv er død... Så nu har vi kørt det ned til butikken...hvad tror I, der er galt...
 
SorryWink

Så du/vi skal bare gætte Big smile


Jep Big smile

Jeg tror TV'et kommer retur en onsdag, og ham der kommer med det, han hedder Jens.
Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 13:26
Oprindeligt skrevet af Chr. R. Chr. R. skrev:

Oprindeligt skrevet af E.Larsen E.Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Chr. R. Chr. R. skrev:

Oprindeligt skrevet af E.Larsen E.Larsen skrev:

Har du prøver en anden stikkontakt ?
Prøv og se om der er lys i panet i bagsidens revner`?
Er der lys her, er det måske bare en sikring, eller strømforsyningen.
Er forbindelses hun- stikket deffekt, eller sat rigtig i ? ( en lidt spøjs anordning)
 
Ellers : ring til klubben og spørg hvad du skal gøre, måske har de en teknikker
der kan se på skærmen
 
Der er træls for dig, men godt du ikke købte skærmen i et ligegyldig varehus / nettet.
Og mon ikke du kan låne en skærm, mens det evt. skal rep ?


Gode med også her ubrugelige forslag idet trådens første indlæg oplyste følgende:

Oprindeligt skrevet af Ham_Der Ham_Der skrev:

Vores tv er død... Så nu har vi kørt det ned til butikken...hvad tror I, der er galt...
 
SorryWink

Så du/vi skal bare gætte Big smile


Jep Big smile

Jeg tror TV'et kommer retur en onsdag, og ham der kommer med det, han hedder Jens.
 
Jeg spørger fordi her er et klokkeklar eksempel på hvorfor man ikke skal købe fladskærme
på nettet.
I en fysisk spec.butik får man hjælp
Stor ros til Klubben, sådan
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 13:30
Oprindeligt skrevet af E.Larsen E.Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Ham_Der Ham_Der skrev:

Nej der er ingen præmie. Jeg ville bare høre, om der skulle være nogen, der vidste, hvad der kunne være galt. Butikken sender tv'et videre til Panasonic, og de finder sikkert ud af det, det ville bare være sjovt, hvis nogen havde svaret, fordi det ville være rart at vide på forhånd.
 
Stiller de en anden skærm til rådighed imens?
Det spurgte jeg ikke om, for vi har selv et andet tv, der godt nok er noget mindre.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19681
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 13:36
Oprindeligt skrevet af E.Larsen E.Larsen skrev:

I en fysisk spec.butik får man hjælp


Køber du i Bilka er servicen mindst lige så stor.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Chr. R. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 118
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chr. R. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 13:37
Oprindeligt skrevet af E.Larsen E.Larsen skrev:

 
Jeg spørger fordi her er et klokkeklar eksempel på hvorfor man ikke skal købe fladskærme
på nettet.
I en fysisk spec.butik får man hjælp
Stor ros til Klubben, sådan


Måske er jeg den eneste der ikke fatter den dybere mening med denne tråd, og er det tilfældet beklager jeg straks.

Hvad får trådstarter ud af, at vi gætter om en fejlårsag, når ingen af os har set det pågældene TV? Og kendte vi svaret, hvad kan det så bruges til? Ville det ikke være mere informativt, at man oplyste hvad fejlen var, når den var blevet lokaliseret?

Og hvilken ekstra service har Klubben ydet i dette tilfælde? Det eneste je kan læse mig til er, at de har solgt et TV, og de nu har modtaget det efter det er defekt. Tilmed bragte kunden selv TV ind til butikken. Har Klubben måske lovet en ekspres rep., eller stillet et låne TV til rådighed?

Der er således intet i denne tråd, vi brugere kan bruge til ret meget indtil videre.


Redigeret af Chr. R. - 28-December-2012 kl. 13:38
Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zczc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 14:41
Oprindeligt skrevet af Chr. R. Chr. R. skrev:

Oprindeligt skrevet af E.Larsen E.Larsen skrev:

 
Jeg spørger fordi her er et klokkeklar eksempel på hvorfor man ikke skal købe fladskærme
på nettet.
I en fysisk spec.butik får man hjælp
Stor ros til Klubben, sådan


Måske er jeg den eneste der ikke fatter den dybere mening med denne tråd, og er det tilfældet beklager jeg straks.

Hvad får trådstarter ud af, at vi gætter om en fejlårsag, når ingen af os har set det pågældene TV? Og kendte vi svaret, hvad kan det så bruges til? Ville det ikke være mere informativt, at man oplyste hvad fejlen var, når den var blevet lokaliseret?

Og hvilken ekstra service har Klubben ydet i dette tilfælde? Det eneste je kan læse mig til er, at de har solgt et TV, og de nu har modtaget det efter det er defekt. Tilmed bragte kunden selv TV ind til butikken. Har Klubben måske lovet en ekspres rep., eller stillet et låne TV til rådighed?

Der er således intet i denne tråd, vi brugere kan bruge til ret meget indtil videre.
 
En lang række halvstuderede bedrevidende kan få lov til at kloge sig.
 
Trådens overskrift taget i betragtning må det undre, at recordere ikke udkommer med sort sørgerand i tre uger.
 
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 16:46
Okay okay, jeg får ikke rigtig noget ud af det, bortset fra at jeg deler en historie om et tv, der døde.
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 23:23
men er du sikker på manden der aflevere det han hedder Jens??? hvad nu hvis de sender en anden som hedder Mogens???
Til top
Chr. R. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 118
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chr. R. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 11:22
I dag er det igen blevet onsdag, så måske kommer Jens (eller en anden) med dit TV, og måske vedkommende endda oplyse hvad det fejlede, så du kan oplyse os andre om det Smile
Til top
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-December-2006
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af Ham_Der Ham_Der skrev:

Okay okay, jeg får ikke rigtig noget ud af det, bortset fra at jeg deler en historie om et tv, der døde.

Man vinder ikke hver gang...........men jeg har lige kl 15.54 Onsdag fået et godt grin, så helt spild er tråden da ikke :-)

Venter i spænding..........hvad var der så galt?

Wink
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 20:22
TV'et er ikke kommet hjem endnu, må stadig nøjes med et 26". Jeg er efterhånden utålmodig.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu