|
Panasonic TV med Zeppelin |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er de tilslutninger der er på begge enheder |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19634 |
|
Ja, hvis du vil bruge hovedtelfonudgangen. Vil du bruge line out, så er det et kabel med phonostik i den ene ende og minijack i den anden Klaus |
||
![]() |
||
HansHJensen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2017 Status: Offline Point: 9 |
|
Jeg beklager at jeg har så mange spørgsmål
![]() |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19634 |
|
Ved minijack til minijack, bruger du hovedtelefonudgangen på siden af tv og justerer volumen ved at gå ind i en menu og justerer op og ned der.
Ved phonostik til minijack, bruger du udgangen bag på fjernsynet, som er beregnet til at trække lyd ud af. Her kan du ikke justere volumen på fjernsynet. Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
På ukfree.tv/document har jeg i manualen fundet at der ikke er signal på Audio Out fra kilder tilsluttet de tre hdmi indgange.
Der er heller ikke optisk out til en “rigtig” soundbar. |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5322 |
|
![]() |
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det lader vi være med så ![]() |
||
![]() |
||
HansHJensen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2017 Status: Offline Point: 9 |
|
@JørgenT - hvordan er din soundbar tilsluttet dit Panasonic TV?
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5322 |
|
Lige nu er hovedalteret et Pioneer PDP-LX5090 uden højttalere, så også her med Toslink til receiver. Men sjældent brugt på den måde, kører nemlig næsten alt TV kig som monitor på HTPC igennem receiver. ![]() Redigeret af JørgenT - 10-Oktober-2017 kl. 17:00 |
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
|
Nu kender jeg ikke dit tv, men har den en optisk udgang?
Zeppelin har en kombineret jack/optisk stik bagpå. Jeg bruger selv min gamle Zeppelin som soundbar i soveværelset. Regulering af lyden klares med en Logitech fjernbetjening. Zeppelin har desuden auto on via den optiske indgang. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |