|
Panasonic tv tilbud |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Forfatter | ||||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
Jeg har brugt indstillingerne fra Avsforums, og det gav et meget bedre billede, end hvad jeg selv kunne finde frem til. Så rigtig fedt. |
||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||
![]() |
||||||
dreamz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2008 Status: Offline Point: 857 |
|||||
jeg købte dette tv for et par uger siden og er stort set godt tilfreds. Superlækkert billede, nem betjening.
Jeg synes nu at billdet har tendens til at hakke lidt - især ved fodbold. Er det noget, I har oplevet, eller er der en indstilling, der kan forbedre det. A propos indstillinger: Da jeg købte fjernsynet fuckede elgiganten op med leveringen, så jeg endte med selv at hente det. Som kompensation fik jeg en "gratis" kalibrering af fjernsynet. Men hvis jeg vil lege lidt med de forskellige justeringer - eksempelvis inspireret af dem fra avsforum, er der så mulighed for at oprette og gemme flere kalibreringsprofiler, så jeg kan vende tilbage til den, jeg bedst kan lide?
|
||||||
![]() |
||||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
|||||
Der er jo 5 forskellige profiler, så der er da nogle at lege med. Elgiganten gav også mig en såkaldt kalibrering. De brugte den profil hos mig, som hedder biograf, så hvis de har brugt den samme hos dig, så kan du prøve, at indstille efter AVS, da de bruger True Cinema. Jeg har ingen problemer med fodbold, eller hak i det hele taget.
![]() |
||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||
![]() |
||||||
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
|||||
Jeg fik aldrig kalibrereret mig ud af det. Nu er det også mine forældres tv og de har ikke samme kritiske øjne som mig åbenbart. Såfremt du klager og får et fjernsyn hvor den lidt mørkere kant ikke er synlig, må du meget gerne skrive her eller en pb. Jeg skal hjem til de gamle i weekenden, så kan jeg lige forsøge mig med av forums indstillinger også.
|
||||||
![]() |
||||||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
|||||
Hej , nej men har heller ikke haft så meget tid til at rode med det ,og ser det faktisk ikke. Det er kun hvis billedet er meget lyst synes jeg MVH |
||||||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||||||
![]() |
||||||
Fritter ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-August-2015 Status: Offline Point: 4 |
|||||
Hejsa, Jeg endte med at bytte modellen. Jeg snakkede med Panasonic, som ikke kunne forklare hvorfor der var den mørke kant på min model. Det var åbenbart ikke normalt. Den nye model har desværre samme "fejl", så enten har leverandøren fået en dårlig "batch" eller også er det bare sådan det er. Nu overvejer jeg så i stedet, om jeg skal prøve en Sony X85C som jo desværre er kant belyst og hvor jeg må forvente disse skygger. Men hvis det er synligt på en baggrundsbelyst (Dog også kun på lysere baggrunde), så kunne jeg frygte at Sony'en vil være helt gal :-) Jeg savner mit gode gamle Plasma - Det havde et super godt billede. |
||||||
![]() |
||||||
Alehd ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-August-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 13 |
|||||
Kan cx725 afspille netflix 4k?
|
||||||
![]() |
||||||
|||||
Ja, det kan det godt. Med en indbygget APP.
|
||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||
![]() |
||||||
Alehd ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-August-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 13 |
|||||
Bare den normale netflix app? :)
|
||||||
![]() |
||||||
|||||
Ja, den er ret normal. Der er også blandt andet apps til blockbuster, viaplay og youtube
|
||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||
![]() |
||||||
|||||
Fedt overvejer kraftigt at købe et :)
|
||||||
![]() |
||||||
|||||
Det er også et lækkert tv. Fed billedekvalitet.
|
||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |