recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TX50AW304
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic TX50AW304

Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Lady Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 25-August-2015
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lady Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2015 kl. 21:27
Nej, men hvis jeg kan optage 3 programmer ad gangen, har jeg kun brug for en harddisk optager.
Så er mit behov jo dækket. Den skal bare være på en del GB, da jeg ofte er i Spanien i længere perioder og optager herhjemme og gemmer til dårlige "ryg" tider. Så kan det hele jo klares via TV i soveværelset. Så behøver jeg ikke optage mulighed på de to TV i stuen.
Til top
Lady Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lady Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2015 kl. 21:30
Hvis jeg vælger denne harddiskoptager, som du foreslår her, behøver jeg ikke købe nogle TV med Twintuner?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19650
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2015 kl. 21:33
Stop stop stop. Det er vel ikke nødvendigt at optage tre ting på en gang?

Som jeg ser det vil en enkelt Panasonic DMR-BCT74 klare opgaverne. Den kan optage to ting på en gang og streame optagelserne til andre tv.
Nå ja - og så kan den streame ud af huset, hvis man vil det, samt sættes til at optage, selv fra et sted ude i den store verden.
Sammen med 3 tv (eller hvor mange der vitterligt er brug for?) lyder det i mine øren til let at kunne opfylde behovet.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4749
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2015 kl. 21:34

Hej.

Der er et forslag fremme om 3 stk TX-49CX750E a 12894 kr. Det giver en pris for alle tre på 38682 kr.

Jeg kan godt se at lidt over 10.000 kr for 3 Panasonic Harddiskoptagere er meget.
Men tror i at man kan nøjes med en Panasonic harddiskoptager med 3 tunere i. Jeg tror at den nye 2015 model hedder DMR-BCT950?

Hilsen Carsten.
Til top
Lady Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lady Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2015 kl. 21:51
Henrik B.
Har været inde og læse om den foreslåede harddiskoptager.
Som du nok har opdaget, ved jeg ikke så meget om det.
Men der står den har to tunere. Hvordan kan jeg så optage 3 programmer samtidig?
Kan man bruge den som DVD afspiller?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2015 kl. 21:54

Den er nok bedre til BD end den er til DVD, men Ja.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2015 kl. 21:55
Har du vitterligt brug for at optage tre programmer samtidigt?

Klaus
Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-April-2008
Point: 925
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2015 kl. 21:58
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.

Der er et forslag fremme om 3 stk TX-49CX750E a 12894 kr. Det giver en pris for alle tre på 38682 kr.

Jeg kan godt se at lidt over 10.000 kr for 3 Panasonic Harddiskoptagere er meget.
Men tror i at man kan nøjes med en Panasonic harddiskoptager med 3 tunere i. Jeg tror at den nye 2015 model hedder DMR-BCT950?

Hilsen Carsten.

Nu når du sammenligner pris, hvilke tv vil du så anbefale?

Jeg er ikke uening i at en Panasonic harddisk optager kunne være en løsning.
Get HIFI or die trying c",
Til top
Lady Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lady Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2015 kl. 22:00
Vores DVD afspiller til barnebarnets CARS film forsvinder jo med B&O TV.
Ja Klaus sommetider har jeg behov for st optage 3 ting på engang.
Og 3 TV, da vores stuer er indrettet, så der skal være 2 TV der
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2015 kl. 22:04
Okay, triple optagelse øger bare prisen en hel del. Kan du nøjes med to samtidige optagelser koster det dig under 4000 kroner plus havd tv du nu vil købe.

Klaus
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2015 kl. 22:16
Oprindeligt skrevet af Lady Lady skrev:

Nej, men hvis jeg kan optage 3 programmer ad gangen, har jeg kun brug for en harddisk optager.
Så er mit behov jo dækket. Den skal bare være på en del GB, da jeg ofte er i Spanien i længere perioder og optager herhjemme og gemmer til dårlige "ryg" tider.

Optageren har indbygget 2 TB harddisk. Man kan vælge at sætte optagekvaliteten ned, så er der plads til endnu flere timer.

Hvis jeg vælger denne harddiskoptager, som du foreslår her, behøver jeg ikke købe nogle TV med Twintuner?

Nej, så behøver du ikke TV med twintuner.

Men der står den har to tunere. Hvordan kan jeg så optage 3 programmer samtidig? Kan man bruge den som DVD afspiller?

Det er forkert, når der står, at den kun har to tunere - den har tre!
Og ja, den kan fint benyttes som DVD-afspiller. Det er bare Radiomanden som vrøvler.
Du skal dog være opmærksom på, at du kun kan se DVD/BluRay på det TV, hvor den er tilsluttet.

En anden fed feature ved Panasonics TV og optagere er, at du vil kunne sidde i Spanien og se optagelserne! Selvfølgelig forudsat at du har en ordentlig internetforbindelse.

M.v.h.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Point: 4749
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2015 kl. 22:16
Oprindeligt skrevet af Emilos88 Emilos88 skrev:

Nu når du sammenligner pris, hvilke tv vil du så anbefale?

Jeg er ikke uening i at en Panasonic harddisk optager kunne være en løsning.

Hej.

Jeg er nok ikke den rigtige at spørge. For ni dage siden købte jeg et Panasonic CXC 725 til 4999 kr på køtilbud i ElGiganten i Glostrup.

Hilsen Carsten.

Til top

Besvar Besvar Side  <1 2345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu