|
Panasonic TX50AW304 |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |||
Lady ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-August-2015 Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Nej, men hvis jeg kan optage 3 programmer ad gangen, har jeg kun brug for en harddisk optager.
Så er mit behov jo dækket. Den skal bare være på en del GB, da jeg ofte er i Spanien i længere perioder og optager herhjemme og gemmer til dårlige "ryg" tider. Så kan det hele jo klares via TV i soveværelset. Så behøver jeg ikke optage mulighed på de to TV i stuen. |
|||
![]() |
|||
Lady ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-August-2015 Status: Offline Point: 43 |
||
Hvis jeg vælger denne harddiskoptager, som du foreslår her, behøver jeg ikke købe nogle TV med Twintuner?
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
||
Stop stop stop. Det er vel ikke nødvendigt at optage tre ting på en gang?
Som jeg ser det vil en enkelt Panasonic DMR-BCT74 klare opgaverne. Den kan optage to ting på en gang og streame optagelserne til andre tv. Nå ja - og så kan den streame ud af huset, hvis man vil det, samt sættes til at optage, selv fra et sted ude i den store verden. Sammen med 3 tv (eller hvor mange der vitterligt er brug for?) lyder det i mine øren til let at kunne opfylde behovet. Klaus |
|||
![]() |
|||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4749 |
||
Hej. Der er et forslag fremme om 3 stk TX-49CX750E a 12894 kr. Det giver en pris for alle tre på 38682 kr. Jeg kan godt se at lidt over 10.000 kr for 3 Panasonic Harddiskoptagere er meget. Men tror i at man kan nøjes med en Panasonic harddiskoptager med 3 tunere i. Jeg tror at den nye 2015 model hedder DMR-BCT950? Hilsen Carsten. |
|||
![]() |
|||
||
Henrik B.
Har været inde og læse om den foreslåede harddiskoptager. Som du nok har opdaget, ved jeg ikke så meget om det. Men der står den har to tunere. Hvordan kan jeg så optage 3 programmer samtidig? Kan man bruge den som DVD afspiller? |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Den er nok bedre til BD end den er til DVD, men Ja. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
||
Har du vitterligt brug for at optage tre programmer samtidigt?
Klaus |
|||
![]() |
|||
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
||
Nu når du sammenligner pris, hvilke tv vil du så anbefale? Jeg er ikke uening i at en Panasonic harddisk optager kunne være en løsning.
|
|||
Get HIFI or die trying c",
|
|||
![]() |
|||
||
Vores DVD afspiller til barnebarnets CARS film forsvinder jo med B&O TV.
Ja Klaus sommetider har jeg behov for st optage 3 ting på engang. Og 3 TV, da vores stuer er indrettet, så der skal være 2 TV der |
|||
![]() |
|||
||
Okay, triple optagelse øger bare prisen en hel del. Kan du nøjes med to samtidige optagelser koster det dig under 4000 kroner plus havd tv du nu vil købe.
Klaus |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Optageren har indbygget 2 TB harddisk. Man kan vælge at sætte optagekvaliteten ned, så er der plads til endnu flere timer.
Nej, så behøver du ikke TV med twintuner.
Det er forkert, når der står, at den kun har to tunere - den har tre! Og ja, den kan fint benyttes som DVD-afspiller. Det er bare Radiomanden som vrøvler. Du skal dog være opmærksom på, at du kun kan se DVD/BluRay på det TV, hvor den er tilsluttet. En anden fed feature ved Panasonics TV og optagere er, at du vil kunne sidde i Spanien og se optagelserne! Selvfølgelig forudsat at du har en ordentlig internetforbindelse. ![]() M.v.h. |
|||
![]() |
|||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4749 |
||
Hej. Jeg er nok ikke den rigtige at spørge. For ni dage siden købte jeg et Panasonic CXC 725 til 4999 kr på køtilbud i ElGiganten i Glostrup. Hilsen Carsten. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |