recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TX-65HZ2000, opsummering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic TX-65HZ2000, opsummering

 Besvar Besvar Side  <12345 20>
Forfatter
Besked
jvks Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jvks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 19:51
Først og fremmest, godt at høre det du har det bedreSmile  

Derefter godt at høre du er fristet igen igen igen gen igen igen o.s.v 👍🤠 af et tv. (Denne gang fra Panasonic 🥳🥳😬)
Glæder mig til en HOTHER REVIEW. 😁😎
Samsung 55" UE F8005, Yamaha A1020,SamsungSMT-H3106, B&W MT-20.PS3 og Panasonic DMR730





Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af jvks jvks skrev:

Først og fremmest, godt at høre det du har det bedreSmile  

Derefter godt at høre du er fristet igen igen igen gen igen igen o.s.v 👍🤠 af et tv. (Denne gang fra Panasonic 🥳🥳😬)
Glæder mig til en HOTHER REVIEW. 😁😎

Og jeg siger dig mange tak for de fine og gode ord. 


Redigeret af Hother - 09-Maj-2020 kl. 19:58
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 11:14
Hvis der er nogen af jer der vil vide lidt om højtaler konfigurationen på et HZ2000, så ser den sådan ud:




Redigeret af Hother - 10-Maj-2020 kl. 11:59
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 12:09
Skal have lyttet når det en gang kommer i udstilling. 

Så soundbar måske skal skrottes i fremtiden

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Skal have lyttet når det en gang kommer i udstilling. 

Så soundbar måske skal skrottes i fremtiden

'

Altså lad mig sige det på den måde, at min seneste soundbar ikke kunne matche lyden i TV´ets lydsystem, med undtagelse af lidt mere bas, da soundbaren havde en særskilt sub. Men TV´et kan jo tilsluttes en sub, som stadig overvejes her.

Tag dig nu sammen hansieLOL, du skal have det nye HZ2000, det opfylder alle dine ønsker. 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Gromit Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gromit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2020 kl. 17:55
Hej Hother,

Giv den gas og shop amok..!!!!. Smile

Håber, at du vinder over din kræftsygdom...

Jeg gennemgik en såkaldt Whipple operation (den mest omfattende maveoperation) d. 6. februar, hvor Riget totalt ommøbleret min maveregion grundet en ondartet tumor i bugspytkirtlen.

Heldigvis, er jeg kommet ud på den anden side, som et mønstereksempel, hvor godt det kan gå uden efterfølgende komplikationer.

Jeg er bare så SUPER taknemmelig, og takker alle lægerne for deres fantastiske arbejde. SmileTongueSmile

Psst...!
Min sygdom gjorde, at jeg fik kr. 225.000, - skattefrit udbetalt  grundet klassificeringen "kritisk sygdom" fra mine to pensionsselskaber. Wink




Redigeret af Gromit - 11-Maj-2020 kl. 18:07
SONY AF8 65", SONY STR-DN1080, Panasonic DP-UB820, Monitor Audio Bronze 6 Theater Package
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2020 kl. 18:12
Oprindeligt skrevet af Gromit Gromit skrev:

Hej Hother,

Giv den gas og shop amok, Hother... Smile

Håber, at du vinder over din kræftsygdom...

Jeg gennemgik en såkaldt Whipple operation (den mest omfattende maveoperation) d. 6. marts, hvor Riget totalt ommøbleret min maveregion grundet en tumor i bugspytkirtlen.

Heldigvis, er jeg kommet ud på den anden side som et mønstereksempel, hvor godt det kan gå uden komplikationer.  

Jeg er bare så SUPER taknemmelig, og takker alle lægerne for deres fantastiske arbejde. SmileTongueSmile

Psst...!
Min sygdom gjorde, at jeg fik kr. 225.000, - skattefrit udbetalt  grundet klassificeringen "kritisk sygdom" fra mine to pensionsselskaber. Wink


Jeg har tænkt så meget på dig, og det glæder mig usigeligt at det er gået så fint for dig.

Jeg er også bare imponeret over det sundheds personale man møder undervejs. Meget kvalificerede, søde og giver sig tid til omsorg. De burde have en belønning i disse tider.

Jeg er indtil nu kommet rimelig nemt gennem min kemo behandling, men den fortsætter desværre i godt 5 måneder mere, så alt kan ske.

Tillykke med digSmile  
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Gromit Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gromit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2020 kl. 18:37
Hej Hother,

Jeg blev tilbudt en standard såkaldt "forbyggende" kemo behandling (FOLFIRINOX) på Herlev men takkede "nej" efter meget grundige overvejelser. Patologisk er jeg kategoriseret som T1N0M0, hvorfor kemo behandling  ikke giver nogen mening...!

jeg ønsker dig det allerbedste med kemo behandlingen, i det den kan have nogle forfærdelige bivirkninger.

Sorry, hvis jeg kortvarrigt, med mine indlæg, ændrede denne Hi-Fi tråd til et personligt anliggende. Pinch

Tilbage til trådens overskrift om Panasonic TX-65HZ2000....


SONY AF8 65", SONY STR-DN1080, Panasonic DP-UB820, Monitor Audio Bronze 6 Theater Package
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2020 kl. 18:47
Oprindeligt skrevet af Gromit Gromit skrev:

Hej Hother,

Jeg blev tilbudt en standard såkaldt "forbyggende" kemo behandling (FOLFIRINOX) på Herlev men takkede "nej" efter meget grundige overvejelser. Patologisk er jeg kategoriseret som T1N0M0, hvorfor kemo behandling  ikke giver nogen mening...!

jeg ønsker dig det allerbedste med kemo behandlingen, i det den kan have nogle forfærdelige bivirkninger.

Sorry, hvis jeg kortvarrigt, med mine indlæg, ændrede denne Hi-Fi tråd til et personligt anliggende. Pinch

Tilbage til trådens overskrift om Panasonic TX-65HZ2000....



Helt i orden, tråden startede jo med mine personlige tanker omkring min sygdom. Jeg er glad for at høre fra dig.

Mange tak for dine ønsker, de betyder så meget,.

Pas på dig.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2020 kl. 12:04

Selvom det ikke er nogen helt ny artikel, så synes jeg at den ret godt fortæller om nyhederne på HZ2000 modellerne:


Nyhederne, og beskrivelserne af disse, må i det mindste falde i rigtig god jord hos medlemmet "hansie" Tongue











Redigeret af Hother - 17-Maj-2020 kl. 12:25
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Schjelde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schjelde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2020 kl. 16:30
lyder spændende. Det underlige er den del med subjektiv forskel i lysstyrken ved den funktion der af alle anmeldere anbefales at være slukket. Omvendt er der måske nogle der lader sådan en funktion styre lysstyrken. Hr og fr Jensen slår den nok ikke fra. 
Sony AF8 65
Onkyo 676
HDFury Vertex 2
ATV4K
B&O A9
Sonos rundt i huset
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2020 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af Schjelde Schjelde skrev:

lyder spændende. Det underlige er den del med subjektiv forskel i lysstyrken ved den funktion der af alle anmeldere anbefales at være slukket. Omvendt er der måske nogle der lader sådan en funktion styre lysstyrken. Hr og fr Jensen slår den nok ikke fra. 

Jeg kan nemt tage fejl, (det håber jeg faktisk), men jeg tror ikke generelt, at hr. og fru Jensen køber netop den type af TV.

Men helt klart, jeg vil teste fordele og ulemper med de nye billede funktioner, sammenholdt med f.eks. UHD HDR uden de omtalte funktioner.

Som en at testerne på AVFORUMS skrev "The film maker mode would be one of the first things I would switch off". Men prøves skal det bestemt.  


Redigeret af Hother - 17-Maj-2020 kl. 17:05
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 20>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu