Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
FlemmingK
Ny bruger
Oprettet: 08-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
|
Emne: Panasonic TX-L37U10E Sendt: 24-Oktober-2010 kl. 11:34 |
Hej Er der nogen som har fået dette TV til at virke med DVB-C (Yousee)? FlemmingK
|
Udstye: Onkyo TX-SR705,B&W BM4 gulvhøjttatere
|
 |
Emilos88
Guld medlem
Oprettet: 01-April-2008
Point: 925
|
Sendt: 24-Oktober-2010 kl. 11:39 |
Det skulle der ikke være nogle problemer med, du skal bare vælge Sverige som land, når du laver en fabriksindstilling.
|
Get HIFI or die trying c",
|
 |
FlemmingK
Ny bruger
|
Sendt: 24-Oktober-2010 kl. 11:53 |
Hej og tak for det superhurtige svar. Jeg har prøvet med Sverige, men jeg får kun netværk nr 0, Standardnetværk og ingen kanaler. Har du prøvet det selv? vh FlemmingK
|
Udstye: Onkyo TX-SR705,B&W BM4 gulvhøjttatere
|
 |
Emilos88
Guld medlem
|
Sendt: 24-Oktober-2010 kl. 18:21 |
Der skal nok et bedre skærmet kabel til, det er mange gange et problem med de digitale signal. Det kræver en del mere af kablet.
|
|
 |
FlemmingK
Ny bruger
|
Sendt: 25-Oktober-2010 kl. 08:04 |
Hej Emilos88 Det er ikke et kabelproblem. Det var bare en laaang omvej for at nå resultatet. 1. Gendan fabriksindstrillinger. 2. Vælg dansk 3. Vælg Sverige og start søgning. Der kommer ikke nogen kanaler, med derefter er der mulighed for at vælge DVB-C med TV-knappen. 4. Vælg DVB-C med TV-knappen. Tryk på menu, vælg BVB-C indstillinger. 5. Vælg manuel søgning. Der kommer ca 6 betalingskanaler og én gratis. 6. Vælg automatisk søgning. 7. Indstil frekvens, symbol rate og netværks-ID iht. Yousee´s anvisninger 8. Start søgning. 9. Nu vælter kanalerne ind. NB! Der er ikke mulighed for at indtaste postnummer, så kanaler for hele landet vælter ind. Du kan dog kun se kanaler fra dit eget lokalområde. Sorter de irrelevante kanaler fra når du vælger favoritkanaler. Panasonic gør det ikke særlig nemt for brugerne. vh FlemmingK
|
 |
Emilos88
Guld medlem
|
Sendt: 25-Oktober-2010 kl. 10:46 |
Nej det kan man ikke sige, 10'er serien er dog heller ikke Yousee godkendte, ligesom 20'er serien.
|
|
 |
moho
Guld medlem
Oprettet: 27-April-2006
Point: 3069
|
Sendt: 25-Oktober-2010 kl. 14:09 |
Emilos88 skrev:
Nej det kan man ikke sige, 10'er serien er dog heller ikke Yousee godkendte, ligesom 20'er serien. |
Og skulle alt tilbehør til andre ting, skulle dette også godkendes af Microsoft? Ville blive yderst interessant, EU-maessigt! Alt Radiomæssigt hedder altså ikke noget med Marconi---  Italinesk for Ansaldo Breda 
Redigeret af moho - 25-Oktober-2010 kl. 14:11
|
 |
Beanie
Guld medlem
Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
|
Sendt: 25-Oktober-2010 kl. 18:51 |
Emilos88 skrev:
Nej det kan man ikke sige, 10'er serien er dog heller ikke Yousee godkendte, ligesom 20'er serien. |
Har nøjagtig samme TV og selvom det heller ikke er Canal Digital godkendt, virker det nu fint sammen. Heldigvis uden de føromtalte fiks-fakserier. Det var blot at aktiv DVB-C funktionen under DVB-T og derefter søge kanaler. Har ikke skulle indtaste frekvens eller landekode
Min nabos Sony er nu lige så kryptisk til Canal Digital som omtaltes Panasonic til Yousee. 
|
 |
FlemmingK
Ny bruger
|
Sendt: 25-Oktober-2010 kl. 19:32 |
Emilos88 skrev:
Hej Emilos88 Jo 10'er serien de faktisk Yousee godkendt. vh FlemmingK
|
 |
FlemmingK
Ny bruger
|
Sendt: 25-Oktober-2010 kl. 19:33 |
Hej moho Det er altså lidt for dybsindigt for mig... vh FlemmingK
|
 |
FlemmingK
Ny bruger
|
Sendt: 25-Oktober-2010 kl. 20:09 |
Beanie skrev:
Emilos88 skrev:
Har nøjagtig samme TV og selvom det heller ikke er Canal Digital godkendt, virker det nu fint sammen. Heldigvis uden de føromtalte fiks-fakserier. Det var blot at aktiv DVB-C funktionen under DVB-T og derefter søge kanaler. Har ikke skulle indtaste frekvens eller landekode
Min nabos Sony er nu lige så kryptisk til Canal Digital som omtaltes Panasonic til Yousee.  |
Hej Beanie Jeg får ingen DVB-C funktion under DVB-T, men du har nok gjort tingene i en anden rækkefølge. vh FlemmingK
|
 |
FlemmingK
Ny bruger
|
Sendt: 25-Oktober-2010 kl. 20:22 |
FlemmingK skrev:
Hej Er der nogen som har fået dette TV til at virke med DVB-C (Yousee)? FlemmingK |
Tak for alle de inspirerende svar. Jeg sender et link til Panasonic med en opfordring til at ændre GUIen, så man har alle valgmuligheder for DVB-C, DVB.T og analog uanset land eller resultat af første søgning. vh FlemmingK
|
 |