|
Panasonic TXL55WT50Y eller Samsung ue558005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ehrnberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2012 kl. 09:05 |
Hej.
Jeg sidder og overvejer at benytte mig af Experts SU venlige tilbud med op til 60mdr rente og gebyrfri afbetaling. I den forbindelse har jeg kigget på nogle af deres fladskærme, og er blevet voldsom i tvivl. De 2 jeg har i tankerne er hhv. Panasonic TXL55WT50Y eller Samsung ue558005 Umiddelbart hælder jeg mest til Panasonic's model, da jeg syntes den er pænest og har et meget flot og naturtro billede. Jeg ved godt, at hvis jeg vælger at købe, så er valget helt og holdent mit eget, og da øjne ser forskelligt, er der ikke noget konkret fasit på, hvad der er bedst, og hvad der er skrammel. Det jeg efterlyser svar på, er folks erfaringer med disse 2 skærme, både for og imod. Jeg ønsker ligeledes svar på om de har nogle børnesygdomme, og hvordan de virker med en ps3 og evt. noget fifa13? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spar dine penge, og lev med det du har! Vælger du at købe - på afbedrag - skal du overveje, at du om f.eks. 4 år stadig afbetaler, på et forældet TV.
Vælger du stadig at gøre det, skal du under alle omstændigheder lægge prisen på en 5 års tillægsforsikring til... M.v.h.
|
|
![]() |
|
Høxbro ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 47 |
Står i præcis samme situation, har også kigget på begge disse modeller, men har omsider valgt panasonic WT50 modellen efter mange timers kiggeri på begge. Nu skal jeg så bare have det købt og ville også gerne købe det hos expert da det er eneste lokale elektronik butik der ligger i byen. Men expert fortalte mig at de kun kunne sælge mig 47" modellen og at det ikke var muligt af få 55" modellen hjem?
![]() |
|
![]() |
|
KAMIL ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-December-2012 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 15 |
Der er et i aarhus i expert i bruuns galleri ?:) altså panasonics vt50 :-)
|
|
![]() |
|
ehrnberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
Jeg er ret sikker på at Expert i Bremdal ville kunne få det hjem. Men skal da ikke sige det med sikkerhed.
|
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Jeg har 55ES8005, og den fungerer upåklageligt med FIFA og PS3. ![]() Film kan jeg også nyde i fulde drag på skærmen. Tror helt sikkert det samme gælder for WT50 :) Da jeg besluttede mig, valgte jeg Samsung fordi den var 1200 kr. billigere, hældte mere til deres design samt at de billedmæssigt ikke ligefrem virkede til at have de store forskelle. Hvad prisen angår har dette selvfølgelig nok ændret sig. Men begge skærme er helt klart gode valg
![]() |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Hvis SmartTV har nogen vægt i dine overvejelser er Samsung's platform mest populær (=flere apps og før de andre). Endvidere har ES7005 og ES8005 mulighed for udvidelse med Evolution Kit - som Samsung har lovet at bringe på markedet så disse TV kan opgraderes (CPU,RAM?,?).
Men bemærk dette kit er hverken vist eller prissat, måske de viser noget på CES i januar .
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |