recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TXL55WT50Y eller Samsung ue558005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic TXL55WT50Y eller Samsung ue558005

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ehrnberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2011
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic TXL55WT50Y eller Samsung ue558005
    Sendt: 28-December-2012 kl. 09:05
Hej.

Jeg sidder og overvejer at benytte mig af Experts SU venlige tilbud med op til 60mdr rente og gebyrfri afbetaling.
I den forbindelse har jeg kigget på nogle af deres fladskærme, og er blevet voldsom i tvivl. De 2 jeg har i tankerne er hhv.
Panasonic TXL55WT50Y eller Samsung ue558005

Umiddelbart hælder jeg mest til Panasonic's model, da jeg syntes den er pænest og har et meget flot og naturtro billede.
Jeg ved godt, at hvis jeg vælger at købe, så er valget helt og holdent mit eget, og da øjne ser forskelligt, er der ikke noget konkret fasit på, hvad der er bedst, og hvad der er skrammel.

Det jeg efterlyser svar på, er folks erfaringer med disse 2 skærme, både for og imod. Jeg ønsker ligeledes svar på om de har nogle børnesygdomme, og hvordan de virker med en ps3 og evt. noget fifa13?

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 10:02
Spar dine penge, og lev med det du har! Vælger du at købe - på afbedrag - skal du overveje, at du om f.eks. 4 år stadig afbetaler, på et forældet TV.
Vælger du stadig at gøre det, skal du under alle omstændigheder lægge prisen på en 5 års tillægsforsikring til...

M.v.h.
Til top
Høxbro Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-November-2012
Sted: Odense
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Høxbro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 11:47
Står i præcis samme situation, har også kigget på begge disse modeller, men har omsider valgt panasonic WT50 modellen efter mange timers kiggeri på begge. Nu skal jeg så bare have det købt og ville også gerne købe det hos expert da det er eneste lokale elektronik butik der ligger i byen. Men expert fortalte mig at de kun kunne sælge mig 47" modellen og at det ikke var muligt af få 55" modellen hjem? Har du set 55" modellen i expert butik nogle steder?
Til top
KAMIL Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-December-2012
Sted: Aarhus
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KAMIL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 00:03
Der er et i aarhus i expert i bruuns galleri ?:) altså panasonics vt50 :-)
Til top
ehrnberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2011
Sted: Holstebro
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 00:21
Jeg er ret sikker på at Expert i Bremdal ville kunne få det hjem. Men skal da ikke sige det med sikkerhed.
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 12:32
Oprindeligt skrevet af ehrnberg ehrnberg skrev:

Det jeg efterlyser svar på, er folks erfaringer med disse 2 skærme, både for og imod. Jeg ønsker ligeledes svar på om de har nogle børnesygdomme, og hvordan de virker med en ps3 og evt. noget fifa13?

Jeg har 55ES8005, og den fungerer upåklageligt med FIFA og PS3. Smile Derudover er jeg også rigtig glad for den til almindelig dagligdagsbrug, der bliver blandt andet set massere af fodbold. 
Film kan jeg også nyde i fulde drag på skærmen. 

Tror helt sikkert det samme gælder for WT50 :) Da jeg besluttede mig, valgte jeg Samsung fordi den var 1200 kr. billigere, hældte mere til deres design samt at de billedmæssigt ikke ligefrem virkede til at have de store forskelle. Hvad prisen angår har dette selvfølgelig nok ændret sig.

Men begge skærme er helt klart gode valg Smile
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 17:03
Hvis SmartTV har nogen vægt i dine overvejelser er Samsung's platform mest populær (=flere apps og før de andre). Endvidere har ES7005 og ES8005 mulighed for udvidelse med Evolution Kit - som Samsung har lovet at bringe på markedet så disse TV kan opgraderes (CPU,RAM?,?).
Men bemærk dette kit er hverken vist eller prissat, måske de viser noget på CES i januar .
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu