|
Panasonic TXL-E6 godt eller dårligt? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kralle7800 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2011 Sted: Højslev, Danmar Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 22:53 |
Jeg har kigget på dette tv nede i expert, men vil lige hører jer om i kender til det?
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ifl. av-forum og andre review sider, så får man meget billede kvalitet for pengene.
Har selv anbefalet dette Tv til en del bekendte, hvis ønsker var så meget billede kvalitet til et begrænset budget. Bl.a. på baggrund af avforum's grundige test og andre lign. steder, som også roser dette forholdvis billige Led Tv.
Redigeret af Roland - 22-Oktober-2013 kl. 23:17 |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
Kralle7800 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2011 Sted: Højslev, Danmar Status: Offline Point: 363 |
Kan du sende link til mig?
|
|
![]() |
|
http://www.trustedreviews.com/panasonic-tx-l42e6b_TV_review_performance-and-conclusions_Page-3 er det dette tv?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Det er et okay tv til prisen.
Den eneste der kan bedømme det ordentligt er dig og dine øjne. Personligt bryder jeg mig ikke om det, så hellere et PX80. Klaus |
|
![]() |
|
Ja jeg har kigget på det nede i expert og synes det har meget bedre billede end PX80..
Men du bryder dig ikke om det, hvorfor så ikke hvis jeg må spørge? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Generelt give plasma mere korrekte farver og betragtningsvinklen er større.
På Panasonic L42E6 begynder billedet at degradere allerede ved 30 grader og som nærmest ethvert LCD tv er der backlight bleed. Mange tv er i butikken sat op til at køre fuld knald på farver og kontrast, så ser billedet "flottere ud" end på fjernsynet ved siden af. De har bare ikke noget med korrekte farver at gøre. FullHD på et 42" tv i normal seafstand på 3 meter er bedøvende lige meget. Klaus |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Til det skal det også nævnes at de farver de kører med i butikken nærmest er garant med et tv der ikke holder ligeså længe hvis man også selv kører med samme indstillinger derhjemme. Eller er jeg gal på den her?
|
|
![]() |
|
barfodcph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
Jeg har ikke besøgt recordere.dk ret meget de sidste 3-4 år, men blev så lidt nysgerrig igen. Jeg må tilstå at jeg er forundret over, at møde den samme Plasma forgudelse herinde som for år siden. Samtidig er jeg nærmest rystet over at nogle medlemmers ikke kan se forskel på HD og Full HD på en 42" på 2-3 meters afstand.....Til gengæld mener de samme øjne at kunne vurdere om farvetemperaturen er 6500 Kelvin, eller 6700 Kelvin, og i øvrigt vurdere hvad der er mest naturligt.....
Det er måske lige en tanke værd ;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |