recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TX-P37X10Y dårlig modtagelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic TX-P37X10Y dårlig modtagelse

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rigger Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic TX-P37X10Y dårlig modtagelse
    Sendt: 11-Juni-2010 kl. 17:03
Cry Hej jeg har et Panasonic TX-37X10Y plasma tv. Jeg har store problemer med tv signal modtagelse. Mange gange dagligt forsvinder tv-signalet. Billedet pixelerer. Det er klart værst på kanal 26 = 514 MHz. Når jeg ser på signal værdi, svinger modtagelse meget. Det er knapt så galt på kanal 44= 658MHz. Jeg har haft besøg af en antennemontør, han siger at modtagelsen er som den skal være. Der ud over har jeg en Topboks: Triax T HD405 VA. når jrg modtager igennem den er der sjædent noget galt. Grunden til at jeg har topboksen, er for at kunne optage tv programmer på min Panasonic Recorder. DMR-EH60. Den har ikke digital modtager.
Jeg har hørt en fugl synge om at mit fjernsyn skal opdateres, men det ikke er noget man selv kan gøre. Er der nogen derhar en god ide?
Rigger
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu