|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
GAL1950 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() Sendt: 22-Maj-2009 kl. 18:18 |
||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
||
[QUOTE=GAL1950]
http://www.hifi-forum.de/viewthread-149-6896-1.html[/QUOTE] Inden man jubler for meget: Størstedelen af den kritik folk har over tv's driftsstøj, skyldes slet ikke blæserne, men støj fra panel og strømforsyning. Ingen blæser er ikke lig med et 100% støjfrit tv. |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
har du hørt en g10? i et stille rum. Hvis man som jeg er følsom over for støj kan man tydlig hører blæserne. Mit tidligere px80 sagde ingen ting, kun en 1 meter fra ved en helt lyse scene kunne man hører panel eller strømforsyning. Havde jo kig på et samsung 855, fordi det ingen blæser har. Men valgte så og købe et pioneer 500M og skulle jo ingen støj have. mit valg af en 500m er selvfølgelig også andre ting. Redigeret af xcardman - 22-Maj-2009 kl. 21:21 |
|||
![]() |
|||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
||
Kan du ikke lade vær med at nævne dine køb i hver og en tråd? |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
du kan vel være lige glad og det har jo relevans for det jeg skriver. men skal nok prøve og lave en anden reference Redigeret af xcardman - 22-Maj-2009 kl. 21:52 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Hvad er der nu galt i at være glad for at man har købt noget godt? |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |