recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TX-P42V10E m/DVB-S Tuner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic TX-P42V10E m/DVB-S Tuner

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
StauX Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 14:33
Oprindeligt skrevet af Radiomand Radiomand skrev:

Så er det bekræftet fra Panasonic, alle V10 har DVB-S, men det er kun for Tyskland at der er garanti for at det virker, samt service derefter.

Lyder jo meget fedt
Jeg er blevet ret lun på dette tv men kunne godt tænke mig at vide hvordan det Viera cast/DLNA lan virker? Er det således man også kan se hjemmesider igennem et trådløst netværk med det? Jeg spørger fordi jeg så NFL og skal til det igen til efteråret. Det fungere igennem en webbrowser og bliver sendt i HD kvalitet, det ville derfor være lækkert hvis det kunne lade sig gøre uden at skulle trække et HDMI, for slet ikke at snakke meget billiger

Mvh Søren

Redigeret af StauX - 07-Juni-2009 kl. 14:35
Til top
Bigboy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2009 kl. 01:11
Youtube fungerer fint, men jeg savner nu en fuld integreret browser. Det er i øvrigt forbløffende, hvor tolerant man bliver over billedkvaliteten, når man ser på Youtube materiale på 42". Har jeg lyst til at se en live optagelse af Yazoo, så er det i fuld skærm på 10 sek. Konen og jeg er blevet mægtigt glad for vores V10.
Mvh.
PT

Panasonic TX-42V10e
Hitachi PJ-TX100
102" 16:9 gråt lærred
KEF 5.1 surround
Butkick transducer T.Hansen (virker faktisk og koster 150kr)
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu