|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hawkster ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-November-2008 Status: Offline Point: 33 |
![]() Sendt: 10-December-2009 kl. 00:13 |
http://www.redcoon.dk/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B191517/cid/15002/Panasonic_TX_P42X10Y/
Hejsa, hvor meget bedre er denne panasonic (hvis bedre) end Samsung Le40M87BDX/XEC
Jeg ser masser af film, sport:badminton tennis fodbold håndbold.
Skal lige siges, jeg ved meget lidt om samsungs, synes ikke jeg kan finde noget om den.
Har haft den i et par år nu (12800kr) ja grin bare det var dengang man havde penge hehe :-)
Har jeg ikke i dag så derfor vil jeg gerne vide om jeg får et meget bedre billede og et mere fremtids sikret tv ved at skifte ?
vil gerne have den skal kunne tage alle kanaler, både antenne og kabel,,,,gider ikke en ekstra boks = ekstra fjernbetjening :-)
PS: er den ok til bluray film ?
På forhånd mange tak :-)
hilsen Lars
|
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
Der er klasser til forskel.
Jeg har haft M87 i 7 dage, før jeg skød den til salg igen. Derudover, har jeg en ven der har den i 46", min svoger har den i 40" og så har min fætter misandten også haft den i 14 dage, inden han benyttede sig af sin 14 dages returret. Jeg kunne ikke leve med billedet, min bedre halvdel kunne ikke leve med billedet og min fætter kunne ikke leve med billedet. Det er IMO en rigtig dårlig skærm. Det er ikke for at smørre tykt på, at jeg nævner alle dem jeg kender der har/har haft den - Den skærm var jo ret populær da den kom frem pga. pris og design. Mine forældre har x10 og den er i en helt anden liga. Det køb vil du ikke fortryde. Den viser et helt andet billede. Rigtig god sort, gode farver, god dybde og bevægelser klarer den flot. God skærm til gode penge. Redigeret af Vistrup - 10-December-2009 kl. 11:27 |
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Som Vistrup nævner er den klasser bedre. Pana'en er to generationer nyere og er dels væsentlig bedre på opdateringshastighed, betragtningsvinkel, sortniveau og kontrast, men frem for alt er Samsung'en temmelig "skæv" i farverne! Og det bliver kun værre, når man ikke sidder lige for.
M.v.h.
|
|
![]() |
|
Hawkster ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-November-2008 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Mange tak for svarene, det var da noget man kunne bruge hehe :-)
Så skal jeg jo bare ha solgt min for 2K hvis jeg er heldig ...
Lige et tillægs spørgsmål,
Min søster har et videokamera, hun bruger sony dvdr dual 8cm , skal de vendes i selve kamerart for at den optager på begge sider ???
Sikkert et dumt spørgsmål, men google hjalp mig ikke meget
Takker endnu engang, dejligt med disse forums med hjælpsomme mennesker, som hjælper os uvidende hehe :-)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Aner det ikke, men brugsanvisningen er din ven.
![]() Og skulle hun mangle den, kan den hentes kvit og frit på sony.dk
M.v.h.
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
DL betyder at der ligger data i 2 lag . Men de skal normalt læses fra samme side.
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
![]() |
DL betyder at der ligger data i 2 lag . Men de skal normalt læses fra samme side. [/QmANGE TAK :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |