recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TX-P50G10E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic TX-P50G10E

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
LiquidoDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 45
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic TX-P50G10E
    Sendt: 09-November-2009 kl. 12:34
Hej Folkens.

Da jeg er i den kedelige situation, at jeg skal til at dele indbo med min kæreste, da hun har valgt at forlade reden, har jeg besluttet at hun kan beholde det "gamle" fjernsyn, så jeg kan få mig et nyt.

Jeg har et godt øje til Panasonic TX-P50G10E, men inden jeg køber det, vil jeg lige høre om der er andre mærker/modeller der er bedre end dette?

Prislejet er ca. 11K og det skal bruges til Xbox, HTPC (inkl. Blu-Ray) og alm. tv kiggeri.

På forhånd tak.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2009 kl. 16:42
Hej , sørgeligt med kæresten....Men jeg tror at du vælger rigtigt i det pris leje , og samtidig 50"...
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
LiquidoDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 45
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2009 kl. 19:57
Ja, eventyret varede næsten 9 år, inden hun besluttede at det skulle stoppe, så tiden er hård i øjeblikket. Derfor må jeg også have lov til at forkæle mig selv med lidt ny elektronik Tongue

Jeg takker for dit input og regner med at indkøbe dette lækre tv i nærmeste fremtid.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu