|
Panasonic TX-P50GT60 |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Frankieboy1980
Junior bruger Oprettet: 13-Maj-2012 Sted: Kolding Status: Offline Point: 48 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Juni-2013 kl. 11:56 |
Jeg har et TV3 logo som måske er brændt fast, men hvordan kan jeg vide om det er retention eller burn in?
Det er kun tydeligt når der er lyse farver i billedet. Min kæreste ser desværre rigigt meget TV3 og det er også det eneste logo der har været problemer med. Jeg har også spillet en del Dead Island på PS3 og der er health baren også brændt lidt fast efter en 3-4 timers tid. Tv'et er 400-500 timer gammelt.
Redigeret af Frankieboy1980 - 23-Juni-2013 kl. 12:05 |
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tja - sikke noget. Hvis det er rentention, så forsvinder det igen efter nogle timer. Sidder logoet der også i næste uge, så er det burn-in Prøv at køre nogle timer med rullebjælken som du finder i menuen "Skærmindstillinger"
|
|
Frankieboy1980
Funktioner
Tak(0)
|
Ja den har jeg prøvet at køre i 4 timer og det er der stadig ganske svagt :-(
Vil det hjælpe at lade den køre endnu længere?
|
|
kronholm
Bruger Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
Funktioner
Tak(0)
|
bare brug zoom-funktion så der ikke er nogle logoer. Det virker bedre end rullebjælken.
Synes efterhånden der kommer flere og flere med retention/burn-in problemer på deres 2013 modeller også. Redigeret af kronholm - 23-Juni-2013 kl. 12:29 |
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det er blevet svagere er det formentlig rentention. Du kunne også bare se en god fuld skærms BD film
|
|
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
Tja - undgås kan det nok ikke. Men jeg må indrømme at jeg på mit VT60 godt nok benytter nedsatte billedindstillinger til TV-kanaler, men ellers har jeg ikke taget det store hensyn. Ser nok typisk kun DR og TV2 - men jeg har ikke set skyggen af retention
|
|
Frankieboy1980
Funktioner
Tak(0)
|
Det ville være lækkert hvis alle film var fuld skærm, jeg kan ikke se meningen med bjælker. Hvorfor ikke udnytte hele billedet. De burde også droppe at have de kanal logoer, eller i det mindste kun poppe op en gang imellem. Man ved jo godt hvilken kanal man er på. Jeg er ellers super glad for tv'et men er altså ikke ok at det brænder så nemt fast. Vil prøve at køre med zoom så det ikke bliver værre, almindelig tv kiggeri behøver jo ikke at se korrekt ud :-)
|
|
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
Logoer, her har jeg kørt en længere "Drøftelse" med DR. Uhhhh..... logoer er så vigtige for dem af marketing årsager. Det er til at få lange fedtede n..... af. For de fleste TV-brugere er logoer fuldstændigt ligegyldige. Op i r.... med licens betalerne, det er skam ikke dem TV sender for
Redigeret af Hother - 23-Juni-2013 kl. 13:04 |
|
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kør rulleren natten over eller hele dagen når du ikke er hjemme. Bruger du billed indstill. THX, så drop den da den ikke pixel-orbiter og brug biograf. Og så bed tøsen finde nogen sunde interesser istedet for det lort tv3 sender ;-)
|
|
Frankieboy1980
Funktioner
Tak(0)
|
Uhhhh det bliver svært at få hende til at se andet, hun ser næsten ALT reality pis og jeg hader det crap
Det er jo så hjernedødt og fordummende tv at man har lyst til at afmelde sit antenne abb. så de kan blive straffet økonomisk.
|
|
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
Ny kæreste
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Go' idé! Kan heller ikke forstå hvad folk ser i de kanaler, hvor udsendelser er afbrydelser mellem reklamer |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |