recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TX-P50GT60
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic TX-P50GT60

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Frankieboy1980 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Maj-2012
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frankieboy1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2013 kl. 14:06
Ja de reklamer burde forbydesSmile

1000 tak for hjælpen alle sammen!!!
Til top
kronholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Maj-2008
Sted: Denmark
Point: 210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kronholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2013 kl. 14:16
Tja, logoproblemet har jeg aldrig haft på mine plasma.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2013 kl. 15:55
En retention "formel" fundet på nettet, ser sådan ud. Kanal med logo set i x antal timer ganget med x antal dage ganget med to. Med andre ord, to timer om dagen i ti dage, vil give 40 timer rens af skærm uden logo.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-December-2006
Sted: Roskilde
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2013 kl. 15:11
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

En retention "formel" fundet på nettet, ser sådan ud. Kanal med logo set i x antal timer ganget med x antal dage ganget med to. Med andre ord, to timer om dagen i ti dage, vil give 40 timer rens af skærm uden logo.

Suk! 

Sad but True!

Og det bør kun henlede opmærksomhed på Metallica´s koncert på Orange scene og ikke et TV anno 2013. 

Det er jo en "Never ending story"! 

Jeg er meget glad for mit 55ST50,.......men har været hele turen igennem med noget burn-in/meget slem rentention, fik det væk ved i ½ år at zoom DRs kanaler.......nu har jeg idag kun retention problmer ved logo´er! Dvs. de ses ved kanalskiftet en 1-5min efterfølgende (TV2 news er vist værst).

Hvis overstående citatvar et officelt Pana udmelding ville forbrugertilsynet da helt sikker kræve ombytning af disse TV........men hvis man kontakter Pana fralægger de sig ansvaret! Kedeligt men sandt!

Men zom.....zoom.....og zoom..........TVet skal ældes en 2000+ timer før det vil kunne tåle de loger der! Det er vist konklusionen fra rentension/burn-in ramte folk på nettet!

Redigeret af kbaggen - 27-Juni-2013 kl. 15:12
Til top
ubeslutsom Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-August-2012
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ubeslutsom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2013 kl. 16:27
Oprindeligt skrevet af kbaggen kbaggen skrev:

Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Suk! 

Sad but True!

Og det bør kun henlede opmærksomhed på Metallica´s koncert på Orange scene og ikke et TV anno 2013. 

Det er jo en "Never ending story"! 

Jeg er meget glad for mit 55ST50,.......men har været hele turen igennem med noget burn-in/meget slem rentention, fik det væk ved i ½ år at zoom DRs kanaler.......nu har jeg idag kun retention problmer ved logo´er! Dvs. de ses ved kanalskiftet en 1-5min efterfølgende (TV2 news er vist værst).

Hvis overstående citatvar et officelt Pana udmelding ville forbrugertilsynet da helt sikker kræve ombytning af disse TV........men hvis man kontakter Pana fralægger de sig ansvaret! Kedeligt men sandt!

Men zom.....zoom.....og zoom..........TVet skal ældes en 2000+ timer før det vil kunne tåle de loger der! Det er vist konklusionen fra rentension/burn-in ramte folk på nettet!

Formlen for det VT50, jeg havde var nu nærmere 1-2 timer med logo= 40-50 timer uden/med logo et andet stedOuch. Ihvertfald når det var de grimme non-transparente logoer som Eurosport, kanal 5 m.fl. Ikke sjovt, når man yderst sjældent bruger tv'et til andet end tv med logo. Så er der lang vej til de 2000 timer. Formlen kunne måske bruges i højre side af det demo tv, jeg lånte. 
Til top
Frankieboy1980 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Maj-2012
Sted: Kolding
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frankieboy1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2013 kl. 19:38
Tror altså nok at omgivelses sensor har været aktiveret fra dag 1 af, normal billedprofil. Er det årsagen til at problemet er opstået? Jeg ser også DR og TV2 men har kun problemet med TV3. Er rullebjælken effektiv nok eller er der en bedre metode at fjerne det med? Skal man skrue helt op for kontrast eller andet for at rullebjælken er mest effektiv?

Redigeret af Frankieboy1980 - 27-Juni-2013 kl. 19:41
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu