recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TX-P50GT60Y
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic TX-P50GT60Y

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2013 kl. 20:31
Jo, skulle mene der er pen og touch med... Har du handlet hos en udenlandsk netbutik?
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2013 kl. 21:46
Jeg havde selv valgt at "grave" et hul i væggen lige der hvor stikket sidder. (Hvis det altså kan lade sig gøre)
Væggen kan jo repareres når/hvis du skal have flyttet tv'et en dag.
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2013 kl. 22:47
Oprindeligt skrevet af Frankieboy1980 Frankieboy1980 skrev:

Har lige købt dette lækre tv og har nu næsten fortrudt det af den simple årsag at strømkabel fra tv stikker så langt bagud at det går imod vægbeslaget så det ikke kan foldes helt ind til væggen, og det er endda et vinklet stik.

Billede søges.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2013 kl. 13:48
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Jeg havde selv valgt at "grave" et hul i væggen lige der hvor stikket sidder. (Hvis det altså kan lade sig gøre)
Væggen kan jo repareres når/hvis du skal have flyttet tv'et en dag.

Nå ja! fantastisk oplagt idé :-)
Til top
Frankieboy1980 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Maj-2012
Sted: Kolding
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frankieboy1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2013 kl. 20:38
Har købt det hos NB Radio i Roskilde og det var kun den store remote og 2stk 3d briller der var i kassen.
Har lige lagt et par billeder med af problemet med beslaget.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu